Hejsa
Er det muligt at lægge et profilbillede op på sin blog? Og hvordan gør man i så fald.
Jeg har ledt og ledt, men ikke fundet noget.
Mvh. Jon, som samtidig ønsker god jul:)
Hejsa
Er det muligt at lægge et profilbillede op på sin blog? Og hvordan gør man i så fald.
Jeg har ledt og ledt, men ikke fundet noget.
Mvh. Jon, som samtidig ønsker god jul:)
Når du logger ind og trykker på opsætningen af din profil, der kan du trykke på selve billedet og dette vil link dig videre - her kan du sætte dit profil-billede ;)
Når jeg logger ind og går ind under opsætningen af profil, så står der kun noget om navn og kontaktinformationer. Der er ikke noget om billeder
Så jeg er stadig på bar bund:)
Raa - jeg tror ikke han mener på wordpress.dk men på hans egen blog.
Jeg er ikke opmærksom på at der er mulighed for at lægge billede ind i brugerprofilen - måske ved hjælp af en plugin.
Fandt lige denne hvor dem der kommenterer kan lægge en avatar ind...
Hej igen.
Det er et profilbillede på min egen blog, jeg mener. Ligesom på denne side: http://wpthemes.info/
Mvh. Jon
Så fandt jeg delvist ud af det, men der er stadig et problem. Jeg kan ikke lige finde ud af hvordan jeg sætter mit eget billede ind
Et profilbillede eller en avatar kan som standard ikke tilknyttes "Brugere" > "Din Profil" i administrationen af WordPress.
Det vil dog være helt oplagt at kunne, nu da Automattic har opkøbt Gravatar. Sådan noget gør man ikke uden at have en plan. I første omgang at forbedre servicen og ydelsen, der er har været noget ustabil.
Jeg tror, vi kan regne med at man i fremtiden ville kunne bruge avatars på en meget nemmere måde i WordPress og sikkert mange andre steder.
Men lige nu skal man på pluginjagt.
Jamen hvordan kommer der så et billede/ikon ud for de enkelte post i f.eks. denne debat ? Makrellen har et drejet "G" og Mark Thomas har et billede af "en person med en vandret liggende arm og en arm der støtter hovedet".
Er det en super-wordpress bruger, som kan forklare mig dette ?
Hvis man har indtastet en email-adresse, som samtidig er knyttet til et billede på http://www.gravatar.com, så vil de fleste temaer vise ens gravatar automatisk.
Der findes mindst et plugin, som kan lade din registrerede brugere uploade et billede (User Photo på User Photo), som så kan vises på forskellig vis (afhængig af konfiguration).
Du skal være logget ind for at skrive.