Hej alle i kloge mennesker,
Jeg er kommet lidt i en kattepine med en wordpress løsning til min svoger. Han har købt og betalt en udvikler for at opsætte wordpress + han har redigeret lidt i et købt tema, så det opfylder min svogers ønsker til UG.
Problemet for er bare, at jeg aldrig har arbejdet i responsive designs før (jeg er slow iknow) og nu er total på barbund. Troede det hele ville køre så nemt som det plejer med Wordpress. Men det gøre det ikke. Jeg har prøvet at slette alt i ALLE de mange .css filer der er uden der sker noget som helst visuelt med siden.
Jeg har prøvet at fjerne en enkelt linie i en .css fil der fortælle hvilke .css der skal bruges, og det havde den betydning, at hele designet blev smadret, men trods dette havde ingen af de andre .css filer nogen påvirkning på det pågældende design.
Så nu søger jeg råd for jer af. Gælder der specielle regler for wordpress når det kommer til responsive design?
Designet er somsagt et premium købt hos themeforrest, og går under navnet Gonzo.
Hvis nogen af jer ligger inde med det, eller har erfaringer med at redigere i selve .css filerne håber jeg, at høre fra jer da i er mit sidste håb, inden håndklædet kastes i ringen.
/Brilleaben