Mere om udgivelsen her:
Så er WordPress 3.9 "Smith" i luften på dansk
(6 indlæg) (6 voices)-
Skrevet 10 years siden #
-
En dag efter den engelske version, super:-)
Skrevet 10 years siden # -
Hejsa
Jeg har opdateret min wordpress med 3.9 versionen på min hjemmeside, men nu kan jeg pludselig ikke se min tekst i Edit Text Block, når jeg gerne vil redigere teksten.
Jeg har temaet Salient.
Er der nogen som kender til mit problem? Og smil har en løsning. Jeg er ikke så skarp i wordpress.
Venligst LouiseSkrevet 10 years siden # -
Hej Lwiborg.
Jeg har også fået den nye opdatering 3.9.1 og kan efterfølgende heller ikke redigere, hverken i tekst eller visual..
Har du funder en løsning på problemet? :)
Jeg overvejer at opdatere hjemmesiden til 3.9.1. - men vi kører pt. på en gl. opdatering 4.3.1. - Hvilke konsekvenser kan denne opdatering have for min side, som bruger temaet "Reflection"?
Jeg er ude i, om jeg skal lade det være som nu. Dog har jeg problemer med at min sidebar ikke fungerer - jeg kan simpelthen ikke tilføje widgets til sidebaren. Kan det være pga. jeg mangler den nye opdatering? Eller er det mit tema, som begrænser dette? (jeg har dog muligheden for det - kan godt bygge siderne op til at gøre plads til højre sidebar, men selve widgetdelen fungerer ikke....)
En der vil komme med et bud på, om jeg bør opdatere til nyeste version? Og hvorfor min sidebar widgetdel ikke fungerer?
Til dem der ikke kan redigere i tema-filer efter opdateringen: Åben wp-config.php med et ftp-program og ret følgende linje:
/**
*Prevent file editing from wp-admin
*Just set to false if you want to edit templates and plugins from wp-admin
*/
define('DISALLOW_FILE_EDIT', true); // Skal ændres til 'false'Skrevet 10 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.