Jeg skal have tilføjet 84 dansevariationer til siden swingshoes.dk, men er nu i tvivl om jeg skal oprette 84 sider eller 84 posts. Hvad er det smarteste at gøre?
Indholdet er det her: http://www.swingshoes.dk/apple-jacks/
Sider eller indlæg?
(8 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 10 years siden #
-
Helt klart indlæg
Skrevet 10 years siden # -
Hvorfor?
Nu kan jeg ikke helt gennemskue hvad der skal være på de 84 sider/indlæg og hvordan brugerne skal finde dem. Men med indlæg på du mange flere muligheder. Du kan bruge katagorier, tags. Du kan vise indlæg på sider. Du behøver ej heller lave en omfattende menustruktur idet der er mange andre muligheder for at liste indlæg, så en bruger kan finde er bestemt indlæg. Blot for at nævne lidt.
Det er den her side, vi snakker om: http://www.swingshoes.dk/authentic-jazz-alfabet/. Alle links er lige nu sider og tilgås ikke fra andre steder end denne side.
Jeg skal have tilføjet 84 dansevariationer til siden swingshoes.dk, men er nu i tvivl om jeg skal oprette 84 sider eller 84 posts. Hvad er det smarteste at gøre?
spurgte du om. Den linkside du viser har da vist ikke noget med dit spørgsmål at gøre? Jeg mener om du linker til sider eller indlæg er vel ligegyldig?
Korrekt. Nu viser jeg den reelt side, som den endte i går. Siderne kan nemt ændres til posts, hvis det giver mening. Jeg ville bare høre om jeg gjorde det smarte ved at lave dem som sider eller om det var smartere med posts.
For at være endnu mere præcis viste jeg siden, som den er, så det er endnu mere tydeligt, hvad spørgsmålet omhandler. Det kunne være, det gjorde en forskel.
Sorry - men jeg kan slet ikke følge dig. Du har jo åbenbart allerede de 84 dansevar. som sider.
Hvorfor spørger du om det er bedre at lave dem om til indlæg?
Hvorfor tænker du i de baner?
Eller med andre ord: Hvad er det du gerne vil? Har det noget at gøre med den linkside du viser?
Skrevet 10 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.