Hej Jeg kan ikke få site Stats til at virke, på eikmotion.dk
Har indsat dette i footer feltet under temafunktioner men det virker ikke <?php wp_footer(); ?>
????
Hej Jeg kan ikke få site Stats til at virke, på eikmotion.dk
Har indsat dette i footer feltet under temafunktioner men det virker ikke <?php wp_footer(); ?>
????
Hvilket statestik system bruger du?
Tror du har gjort noget forkert - din side bliver ikke afsluttet.
jeg har brugt wordpress.com stats til hjemmesiden?????
jeg har brugt wordpress.com stats til hjemmesiden?????
Hvis du bruger søgefunktionen her på foraet, så vil du kunne læse, at der pt. er problemer med WordPress Stats, og de arbejder på at løse det.
har jeg set men det har ikke virket siden instalatione for 3 uger siden så tænkte at det måske var mig der havde lavet noget forkert
Har lige prøvet at installer det på min private hjemmesiden... og her tæller den fint nok :0/ ?? mindcreation.dk
Det fatter jeg så bare ikke noget af....
MIn footer fil ser sådan ud og jeg kan ikke få den åbnet til redigering nogen der kan hjælple med evt at få det til at så rigtigt så wordpress.com stats kan komme til at virke
<?php
$footerHtml = <<<TXT
<!-- Contact Us | Terms of Use | Trademarks
| Privacy Statement | -->
TXT;
?>
Du har hentet dit tema ved en der bruger Artisteer til at lave temaer med, og Artisteer genererer efter min mening lo... kode og jeg har ind i mellem problemer med at gennemskue deres filer, og opsætning
Sorry bare en bibemærkning, og ikke lige så meget hjælp til dig
Tja pas..... Har blot overtaget at skulle lave hjemmesiden for foreningen og akter at lave lidt statisik på det så vi evt kunne få lidt sponsor penge ud af det eller bare se hvormange der enlig var forbi siden hverdag /online booking........
Du skal være logget ind for at skrive.