Hej
Jeg har brugt hele dagen på at flytte et website fra wordpress.com til wordpress.org, men jeg er nu stødt ind i problemer, som jeg håber, en af jer kan hjælpe mig med :-)
Navneserverne har tidligere peget over på wordpress, men ifm. flytningen til wordpress.org, har jeg været inde på dk-hostmaster og ændrer navneserverne til at pege over på dandomain, hvor websitet hostes. Det hele så ud til at virke fint i et par timer, men pludselig dukker denne fejl frem på websitet:
You can't get there from here (site_id mismatch error). This happens when an external blog (a self-hosted blog using the Stats plugin) is pointed to WordPress.com by DNS. If you are trying to migrate away from WordPress.com, please update your DNS to point the domain to your own server. Otherwise please contact WordPress.com support and explain what you were trying to do, what steps you took, what you expected to happen, and what actually happened. It's probably Andy's fault.
Jeg har været inde på wordpress.com og slette domænet, og fejlen kom umiddelbart lidt efter det.
Jeg håber, min forklaring er fyldestgørende. Har en af jer en ide om, hvad jeg skal kigge på?
Jeg har været inde og tjekke navneserverne på dk-hostmaster, som stadigvæk ser fine ud.
Med venlig hilsen
Trine
not resolved