Hej derude.
Hvad kan jeg gøre for at få min hjemmeside til at forblive indtagt, når jeg åbner den på f.eks. en Ipad? Gør jeg det nu, ligger hele min opsætning i ruiner?
På forhånd tak :-)
Hej derude.
Hvad kan jeg gøre for at få min hjemmeside til at forblive indtagt, når jeg åbner den på f.eks. en Ipad? Gør jeg det nu, ligger hele min opsætning i ruiner?
På forhånd tak :-)
Hej Soundmaster
Et link kunne hjælpe en del.
Der ligger et link til siden på min profil.
Jeg ved at jeg har muligheden for at bruge et responsive design, men hvis jeg ikke vil have siden til at se anderledes ud, men bare almindelig. Hvad kan jeg gøre?
På forhånd tak
Hej soundmaster
Dit tema er som sådan responsive eller det reagere på ændringer i viewport via media quries, det betyder dog ikke at det er noget magisk der bare "sker" uanset hvad man ellers fylder i sit stylesheet.
På forhånd har designeren fastlagt nogle regler som han skriver i sine media queries, de er ihvertfald brudt med css klasserne frontside1 og 2 samt produktfrontside1 - 3 hvor man ikke tager hensyn til bredden og margin.
Så hvis du ønsker at man skal kunne have en nogenlunde oplevelse på andre enheder end skærme over 1200 så er det der du skal starte.
Det er også andre problemer som float left eller right der mangler at blive sat en "clear" på.
Tak for hjælpen :)
Har jeg ikke mulighed for at lave siden none-responsive, altså så den er ens på alle skærmformater? gerne nogle konkrete forslag, da jeg ikke er en haj til koder.
På forhånd tak! :-)
Jo så skal du udkommenter alle media queries.
Hej Amras.
Tak for dit svat
Tak for dit svar.
Hvordan gør jeg det nemmest, jeg må indrømme jeg ikke er helt er med på hvad det betyder? :-)
Du skal være logget ind for at skrive.