Nej, ikke mere end det du har i forvejen.
Når du opretter et undertema med pluginen kan du efterfølgende kopiere header.php over i undertemaet og så retter du dine linier der.
Du skal så i stedet for dit originale tema så vælge at bruge dit undertema.
Alle original-filer vil blive brugt, men kun de filer du skriver som nye vil blive erstattet, så tema-opdateringer vil blive inkluderet (undtagen de filer du har nyskrevet).
Jeg gentager lige en gammel instruktion jeg tidligere skrev i dette forum:
Sådan bruger du Child Theme Configurator
Gå til Kontrolpanel/Værktøjer/Child Themes og følg anvisningen trin for trin (Her på engelsk for det er pluginen
1. CREATE a new Child Theme Vælg dette punkt
2. Select a Parent Theme Find det Tema som du vil lave undertema af
3. Analyze Parent Theme Tryk på knappen
4. Name the new theme directory giv dit undertema et navn
5. Select where to save new styles: Vælg Separate Stylesheet
6. Select Parent Theme stylesheet handling: Vælg: Use the WordPress style queue.
7. Customize the Child Theme Name, Description, Author, Version, etc.: Tryk på Show/Hide knappen og skriv løs.
8. Copy Menus, Widgets and other Customizer Settings from the Parent Theme to the Child Theme: har du allerede gjort en del i Widgets mv., så check boksen
9. Click to run the Configurator Tryk på knappen
Nu kan du så bruge undertemaet, men inden du forlader Child Theme Configurator, så klik lige på fanebladet Files. Under fanebladet Files, kan du kopiere enkelte elementer fra hovedtemaet over i undertemaet, for derefter at rette. (Jeg retter tit i f.eks. header.php og footer.php) Du kan altid vende tilbage til dette sted i Child Configurator hvis du vil tilføje eller slette undertema-filer