Hej
Jeg har lavet et child theme ud fra twentythirteen. Jeg har tilpasset mit ændret design til forskellige computerskærm og tablets i landskab og nu har jeg også fået det til at passe med min mobil men har det problem at den kun viser overskrifterne på bloggen. Hvordan kan jeg få den til at vise al teksten?
Smartphone problem
(9 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Jeg har lavet et child theme ud fra twentythirteen. Jeg har tilpasset mit ændret design til forskellige computerskærm og tablets i landskab og nu har jeg også fået det til at passe med min mobil men har det problem at den kun viser overskrifterne på bloggen. Hvordan kan jeg få den til at vise al teksten?
Det er svært at hjælpe når du ikke fortæller mere eller skriver et link til siden så vi kan se det selv.
Skrevet 12 years siden # -
hej.
Siden er: http://www.knok.dk
Hvis man ser den fra en mobil telefon (min er htc one) så er det ikke muligt at se brødteksten på siderne. Den viser kun overskrifter. Ved ikke hvad jeg skal stille opSkrevet 12 years siden # -
Måske en ide også at prøve på en tablet.
Måske skal du finde et andet thema, der reagerer mere korrekt på forskellige skærmstørrelser.Skrevet 12 years siden # -
Det virker på store tablets. Det er forsent at bruge et andet tema. Jeg har brugt langt tid på at lave designet og skal bare lige få det til at fungere mere mobiltelefoner og mine tablets
Jeg har brugt langt tid på at lave designet og skal bare lige få det til at fungere mere mobiltelefoner og mine tablets
Virker ej heller på min smartphone - ved ikke hvad der er galt men du må have lavet fejl i dit childthema og det er jo stort set umuligt for andre at finde.
Ved ikke hvad jeg skal stille op
Prøv at skifte til et andet tema for at se om fejlen også er der - det skulle den ikke væreSkrevet 12 years siden # -
Jeg vil ikke ændre tema fordi jeg har lavet et childtheme og så vil alle mine ændriger forsvinde. der må da være en grund til at det kun er brødteksten der forsvinder
Jeg vil ikke ændre tema fordi jeg har lavet et childtheme og så vil alle mine ændriger forsvinde.
Et skift (midlertidigt for at teste) til andet thema får ikke ændringer i et childthema til at forsvinde.Skrevet 12 years siden # -
Et skift (midlertidigt for at teste) til andet thema får ikke ændringer i et childthema til at forsvinde.
Præsis - Derfor mit forslag om at skifte tema for at undersøge om fejlen kunne være i det du har lavet i dit childtema
Skrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question