Jeg har opdateret min blog uden problemer - undtaget det ene, at smiley'er nu ikke bliver vist korrekt.
What to do?
Bloggen kan ses her og problemet med smiley'erne i kommentarerne til seneste indlæg.
sukogspas.dk
Jeg har opdateret min blog uden problemer - undtaget det ene, at smiley'er nu ikke bliver vist korrekt.
What to do?
Bloggen kan ses her og problemet med smiley'erne i kommentarerne til seneste indlæg.
sukogspas.dk
Gætter i første omgang på at noget er smuttet i ftp-overførslen. Prøv igen. Denne gang med FileZilla og tjek at den ikke registrerer nogen mislykkede overførsler.
Tjek også lige at opdateringen er kørt helt efter bogen. Jeg har en vejledning liggende her: http://www.saugstrup.org/opdatering-opgradering-worpress-blog/
Hilsen Anders Saugstrup
Jeg har fulgt din vejledning til punkt og prikke og al opdatering foregik i Filezilla.
Hvad er ftp-overførslen?
Og nu jeg får set ordentligt efter, så åbner mit kontrolpanel med 'fejl på siden'.
Har jeg store problemer??
Nederst i filezilla når du uploader opdateringen, er der tre faner som viser 1)hvor mange filer der er i kø til upload. 2)hvor mange fejl der skete og 3) hvor mange gange det gik godt.
Hvis der er 1 eller flere fejl i den anden kolonne, er det der den er galt fat.
Gætter (andet end et gæt er det ikke) på at det er dér fejlen opstår?
Nu har jeg opdateret igen og problemet er løst. Jeg har samme problem på min "under-blog", men her har en opdatering ikke været nok. Jeg aner ikke, hvad jeg skal stille op med den. Der var ingen registrerede fejl under opdateringen.
Tak for hjælpen i øvrigt :)
Det er generelt en god idé at slette filerne på serveren inden en opdatering.
Det er risikabelt, men det sikrer mod dårlige filoverskrivninger og deraffølgende frustrationer.
Det skal gøres med tungen lige i munden.
Hvis man sørger for at tage backup er det knapt så risikabelt :)
Men giver du mig ikke ret?
Du skal være logget ind for at skrive.