Hej derude
Jeg synes lige at jeg vil dele den her med jer - har smidt 400 kr. ud på denne her side
håber ikke at de lænser resten af kontoen. Hvor dum kan man/jeg være - Godt nytår venlig hilsen Martin Dalgaard
Hej derude
Jeg synes lige at jeg vil dele den her med jer - har smidt 400 kr. ud på denne her side
håber ikke at de lænser resten af kontoen. Hvor dum kan man/jeg være - Godt nytår venlig hilsen Martin Dalgaard
Jeps en typisk snyde side, men skal skisme passe på med hvad man laver. :) Men jeg går ud fra at du har betalt med kort, så du har da den mulighed at få banken til at trække pengene tilbage.
Hej Ciffer
Ja der er jo ikke andet en ordinary downloads link, nå jeg håber bare på at der ikke er snuppet nogle fortrolige oplysninger - det er måske en reminder til mig her i det nye år, om at passe lidt mere på - god dag venlig hilsen Martin Dalgaard.
Kunne du så have undgået ret nemt http://www.mywot.com/en/scorecard/10xdownloads.com hvis ikke almindelig sund fornuft og lidt research. Det gider du ikke høre på nu vel? ;) men det er åbenlyst ikke en "ordinary" download side og slet ikke hvis man betaler for det.
Hvilket firma står bag? Hvor har de fysisk adresse? Hvad siger Google om dem? Den slags scam kan afsløres lyn-hurtigt.
Hvis det var mig ville jeg droppe den konto du har brugt. De kan i teorien have lavet overførslen efter alle vedtagne regler men hvem ved? Har ikke lige lyst til at teste. Få kontoen/kortet lukket for en sikkerheds skyld. Vil sandsynligvis også stille dig lidt bedre ift. bank eller hvad du har brugt. De vil givetvis forvente du reagerer.
Du skal være logget ind for at skrive.