Kender I et plugin, der kan oprette en formular, hvor brugeren kan udfylde felterne med information. Derfra kan jeg (administratoren) se alt informationen som brugerne har udfyldt i formularen i et dashboard. Derefter kan jeg acceptere/bekræfte hver submission, og så vil den automatisk connecte til en Google Maps-widget med specifikke oplysninger fra en bruger submission og placere dem i en offentlig markør på Google Maps-widgetten. Når dette er gennemført, kan brugerne så se den nye tilføjede markør på Google Maps-widgetten med de givne oplysninger.
Spørgsmål: Formular i kombination med Google Maps
(3 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 1 year siden #
-
Som udgangspunkt er WPForms eller Contact Form 7 et godt sted at starte når du vil oprette en formular.
Der er mange forskellige Google Maps plugins. Om du kan linke automatisk ved jeg ikke. Hvis du alligevel vil godkende manuelt inden offentliggørelse, så er det vel ikke svært at overføre data fra A til B.
Hvad er det helt specifikt som besøgende skal indberette?
Deres forretning, deres sommerhus, hvor de er under en vandretur?Jeg selv bruger en begivenheds-plugin som selv generer kort med placeringsindikation, blot adressen kan genkendes af Google Maps. Denne plugin kan indstilles så alle der er logget på kan indtaste begivenheder.
Skrevet 1 year siden # -
Hej,
Ja, en kombination af "Gravity Forms" eller "WPForms" sammen med deres respektive udvidelser/add-ons for Google Maps integration kan opfylde denne funktionalitet. Disse plugins tillader formularindsendelse, administrator godkendelse, og integration med Google Maps.
Mvh, Mathias
Skrevet 1 year siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.