Hej
Jeg er ved at lave en side paa fransk. Den er engelsk WP nu. Hvis jeg installere Franske sprogfiler vil bagend/admin omraadet ogsaa blive paa fransk?
Det vil jeg nemli gerne undgaa at admin omraadet bliver til fransk.
Mvh
anders
Hej
Jeg er ved at lave en side paa fransk. Den er engelsk WP nu. Hvis jeg installere Franske sprogfiler vil bagend/admin omraadet ogsaa blive paa fransk?
Det vil jeg nemli gerne undgaa at admin omraadet bliver til fransk.
Mvh
anders
Sprofilernen til admin og temaet er adskilt. Så bare kør videre med engelsk admin og brug et fransk tema.
Tak for det
Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvor sætter du admin delen til andet sprog end sitet? Mig bekendt, og jeg kan sagtens tage fejl her, sætter man sprog under indstillinger -> Generelt.
Kun i Multisite.
Hu? på min multisite følger bloggens sprog admin delen.. Kan du smide en lommelygte efter hvor jeg ændrer det?? ud over at ændre filnavne på sprogfilerne til temaet ;)
Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvordan Multisite håndterer sproget, men sprogfilerne til admin og til temaet er adskilt.
Kunne en mulighed være at sætte sproget til fransk og fjerne de franske sprogfiler fra wp-content/languages, men bibeholde dem i temaet.
Der findes en plugin der hedder WP Native Dashboard - det lader dig adskille sprog fra siden, og fra admin panel, det virker også fint i WP3.2
Du skal være logget ind for at skrive.