Jeg har tidligere haft min blog rikkelisberg.dk liggende hos Bloggers Delight. Det var ikke særligt tilfredsstillende, så nu har jeg fået webhotel hos one.com og rykket hele wordpress-filen over i det webhotel.
Det er ved at være noget tid siden jeg gjorde det, og jeg kan ærligt talt ikke huske hvordan jeg gjorde det.
Nu er problemet så, at jeg på ingen måde har mulighed for at komme ind i wordpress og skrive et indlæg. Jeg kan ikke komme ind på min administratorside.
Grunden er hovedsageligt, at jeg ikke kan huske min kode, MEN når jeg taster min mailadresse skriver de, at der ikke er en bruge til wordpress på denne mail, hvilket jeg SLET ikke forstår.
Det er noget værre rod, for så vidt jeg ved, så er der forskel på, om man logger på wordpress.com contra den danske del. På .com delen kan jeg godt logge på, men der skriver de, at jeg ingen hjemmeside har. På den danske del skriver de, at jeg ingen bruger har på min mail. Hvis jeg taster mit brugernavn reagerer de med at sende en besked om at der bliver sendt en mail, men mailen kommer aldrig frem. Sikkert fordi at det er en anden mail end den jeg normalvis bruger, hvilket jeg heller ikke forstår!! Åh hvor er det frustrerende.
Hvad pokker gør jeg?!?!??
Mvh. Rikke
resolved