Jeg har installeret dette tema, men undrer mig over at man ikke umiddelbart kan skrive nye indlæg fra forsiden, men skal igennem "admin-delen" er det normalt?
Eller gælder det kun for dette tema?
tarski tema
(6 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 17 years siden #
-
Det er helt normalt i WordPress (uanset tema) og de fleste andre Content Management Systemer.
Du har skrevet tre indlæg, der tyder på, at WordPress ikke kan helt, hvad du regnede med, så måske skulle du beskrive hvad du har brug for i stedet.
Jeg synes, det lyder som om du skal bruge noget forum software i stedet for WordPress.
Skrevet 17 years siden # -
Tak for svaret.
De blogs som jeg selv har anvendt har ligesom dette en mulighed for at skrive direkte i en rude som den jeg her skriver i.
At skulle gennem Admin-delen i et system må da næsten være at åbne op for mulige hackere mm. !?
Mine spørgsmål er nok fordi at der ikke umiddelbart er en god dokumentation som f.eks. i de forummer man kan få.
De blogs som jeg selv har anvendt har ligesom dette en mulighed for at skrive direkte i en rude som den jeg her skriver i.
Hvilke systemer har du brugt? Noget hosted blogging eller et mere avanceret CMS. De helt dyre af den slags kan det sikkert, men koster også flere hundrede tusind kr. Typo3 kan vist også nu jeg tænker over det.
Der er også et plugin fra 2005. Så vidt husker var det ret upålideligt.
http://ajaxblog.com/archives/2005/03/25/wordpress-ajax-inline-editing-plugin
Inline redigering er smart, men det har nu ikke været efterlyst her på forummet. Sandsynligvis fordi "Opret indlæg" muligheden er svær at lægge ud på selve siden på en smart måde.
At skulle gennem Admin-delen i et system må da næsten være at åbne op for mulige hackere mm. !?
Ikke mere end så mange andre systemer. Man kan jo begrænse brugernes rettigheder.
Mine spørgsmål er nok fordi at der ikke umiddelbart er en god dokumentation som f.eks. i de forummer man kan få.
Det forstod jeg ikke lige. Hvilken dokumentation er god/dårlig?
Hej Mark,
Denne side/blog giver dig muligheden for at svare direkte - det er det jeg gerne ville have.
Jeg har set denne funktion på andre sites også - hvordan de er lavet ved jeg ikke.
F.eks. hvis du benytter phpbbs er der en god og forståelig dokumentation bl.a for opsætning af brugere mv. - det har jeg ikke kunnet finde til wordpress.
Denne side/blog giver dig muligheden for at svare direkte - det er det jeg gerne ville have.
Denne side/blog er bbPress et stykke forumsoftware udviklet af holdet bag WordPress.
Det er endnu ikke nået til version 1.0, men målet er at lave et let og hurtigt forum og jeg kan personligt rigtig godt lide det i forhold til f.eks. phpbb der er for uoverskueligt.
Skrevet 17 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question