Hej
Er ved at lede efter et WodPress tema til mit website og synes ikke nogle af de få som er oversat til dansk passer til mit brug. Hvis jeg vælger et engelsk tema, vises det engelske sprog så kun i back-end, så jeg selv ksn skrive mit sideindhold på dansk, eller får jeg problemer med æ, ø, å og andre sjove ting, som jeg måske kan fornemme af spørgsmålene her på siden? Bliver der f.eks. nogle ting som jeg ikke kan få lov at ændre uden at skulle kunne skrive kode?
Takker på forhånd.
Tema/sprog - vises det engelske sprog kun i backend?
(3 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Du kan oversætte temaet.
Jeg bruger denne:
http://www.code-styling.de/english/development/wordpress-plugin-codestyling-localization-enMvh JohnSkrevet 11 years siden # -
Tak. Har kigget på det. Ser for mig ud som om der kommer for mange ting der kan ske, som jeg ikke kan finde ud af at rette i, hvis jeg begynder at oversætte det. Det er ikke noget problem for mig at forstå hvis back-end er på engelsk, men det er et problem hvis nogle ting står på engelsk på selv sitet, hvor folk skal kigge. Det ser ikke godt ud. Det var egentlig det jeg ville spørge om. Om der kommer til at stå noget på engelsk, som jeg ikke kan få lov at lave om til dansk.
Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question