Hej
Er der nogen der ved, om det kan lade sig gøre at definere en template (for en "parent-page"), som så automatisk vil blive brugt på alle undersider til denne side.
Det drejer sig konkret om, at jeg vil lave et galleri, hvor parent-page er en oversigt, og hvor man så går ind til de enkelte galleri-sider som ligger på undersider af denne side. Jeg vil gerne sætte noget ekstra menu-navigation op på disse sider, men vil gerne slippe for at skulle vælge denne template hver gang der bliver lavet en ny billedserie.
Man kunne gøre det ved hjælp af en kategori (som så også skal vælges på alle sider - eller kan den "nedarves" til undersider?), men jeg vil helst helt undgå at skulle vælge kategorier, templates eller lign hver gang der skal oprettes en ny serie. Grunden til dette er, at der er flere der skal lave disse billedserier, og jeg tror simpelt hen ikke på at de vil huske at vælge kategori/template hver gang....
Hvis det gør nogen forskel, så bliver gallerierne lavet med nextgen.
Nogen der har nogen bud - jeg er ikke nervøs for at skulle rode en del med diverse filer for at få det til at virke, det er trods alt en "engangsinvestering".
Mvh
Jacob Ask