Hej alle,
jeg har luret en del på forummet igennem længere tid men nu er det altså tid til at deltage:)
Jeg hedder Peter og har arbejdet med PHP igennem de sidste 10 år og siddet med wordpress i 1-2 år på forskelige projektet. Jeg har i forbindelse med udvikling bygget et log værktøj som giver indsigt både i frameworket og ens egen kode. Det har logget SQL og tilhørende data, log filer, _SERVER, _SESSION data osv. Dvs. stort set alt det man kan og har haft brug for.
Nu har jeg så bygget det ind i et Wordpress plugin som jeg lige har lagt op og kunne altså godt tænke mig at få noget feedback på konceptet. Fungere det og kan det tænkes at i syntes det er smart og vil benytte på jeres egen projekter?
Kort fortalt logger det de data man er interesseret som sql queries og execution time og sender det til den eksterne service som jeg kalder Consolari hvor det bliver formatteret og vist pænt.
Det er gratis og kan installeres på https://wordpress.org/plugins/consolari-debug-logger/ og ALD feedback modtages da jeg gerne vil teste konceptet.
På forhånd tak.
not a support question