Efter at have kørt med enten wamp eller xamp i nogle år vil ingen af dem køre mere, så er der et forslag til en alternativ server?
Wondows 7 64bit
Efter at have kørt med enten wamp eller xamp i nogle år vil ingen af dem køre mere, så er der et forslag til en alternativ server?
Wondows 7 64bit
Hvad med at bruge din sædvanlige host ??
Så skal jeg ud på nettet og oprette en testserver, så det her jeg ikke lige lyst nu, da det er en side til en kammerat og der skal bruges nogle elementer i siden jeg ikke har prøvet før, vil jeg føle mig mere tryg på localhost, og så er der lige det med begrænsning
af filstørrelser på gratishoteller.
Min udbyder er One.com og jeg mener ikke at det er muligt at køre to Wordpress installationer der.
Min udbyder er One.com og jeg mener ikke at det er muligt at køre to Wordpress installationer der.
Hej jmorten
Nu ved jeg ikke hvilket miljø du sidder på windows/apple men hvis du sidder på windows har du allerede en server kaldet IIS installeret du skal bare aktivere den.
Før du aktivere den skal du afinstallere de to andre servere du har, da de ellers alle tre ville prøve at tilgå port 80.
Du kan bruge denne plug'n'play http://www.microsoft.com/web/ fra microsoft som er ganske gratis
Det er faktisk sjovt for jeg er gået igang med at skrive en guide til hvordan man køre en lokal IIS server og netbeans som udviklingsmiljø, først del altså den del med opsætning at IIS serveren bliver lagt op i morgen på udvikler bloggen.
Jeg gider aldrig køre en server her hjemme, så jeg bruger altid løsningen som Henning peger på. Det er langt lettere i længden, og man behøver ikke selv bekymre sig om at drive en server korrekt.
Jeg vil kigge på begge muligheder, når jeg arbejder på en hjemmeside laver jeg gerne en nøjagtig kopi på localhost så kan jeg kveje mig der og derefter integrere det på den kørende hjemmeside.
Amras, jeg vil under alle omstændigheder prøve dit forslag, og prøve at følge med på IIS serveren
Henning, jeg vil da gå ind og prøve dit forslag af, jeg har kun kørt HTML testsider der.
Det lyder nu ret fornuftigt at køre udviklingen lokalt. Du behøver ikke gå så meget op i serverdriften da den ikke behøver at være tilgængelig fra internettet. Så kan du få det hele til at fungere som du gerne vil have det inden det ryger online på en server som nogen andre vedligeholder.
Ups!!! jeg ser lige at jeg har siddet skævt for tastaturet Wondows skulle jo være Windows.
Du skal være logget ind for at skrive.