Jeg overvejer at købe nogle af de Themes man Købe f.eks serinity Theme eller lifestyle. Men hvor meget kan jeg ændre efterfølgende ? Kan jeg selv lægge logo på, ændre farver i baggrund og menuer eller hvordan ? Jeg kan en del css og HTML men skal man kunne php for at ændre design ? Kan det bedre svare sig for mig at downloade den gratis standard og så custimize hvis jeg selv kan ? Ved det er mange spørgsmål :-)
Themes...
(6 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 14 years siden #
-
Det er nemmere hvis du spørger på de pågældende themesites — der er ofte tilknyttet et forum.
Men, som udgangspunkt kan du rette i det hele.Skrevet 14 years siden # -
Og sidder nu med en række andre spørgsmål:
1. jeg kunne godt tænke mig at det var muligt at lægge en bladrbar pdf op - er det muligt ?
2. hvordan er det med nyhedsbrev funktion ?
3. det ville ligeledes gære fedt med en fancybox billede funktion til at vise billedet - er det muligt ?
4. man må meget Ernie kunne anbefale siden på sociale medier via siden - er det muligt ?
5. Sidst men ikke mindst så skal jeg bruge en find forhandler funktion - er det muligt i systemet ?Det bedste hilsner
JonasSkrevet 14 years siden # -
Kan du anbefale nogle Themes ? - måske ud fra de krav jeg har skrevet ?
Skrevet 14 years siden # -
Det hele er muligt — men styres af det theme du vælger at installere.
Jeg er tyben der laver mine egne themes, helt fra bunden af, og kenderfor ikke ret meget til de themes der tilbydes rundt omkring.Skrevet 14 years siden # -
Du kunne måske overveje at se nærmere på Artisteer 3.1
Skrevet 14 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question