Lad midg starte med at sige at jeg er spritny, når det gælder WP, så skriv langsomt, please ;-)
Jeg har kastet mig ud i at forsøge at lave en statisk tosproglig CMS og det meste har jeg efterhånden fået til at fungere.
Men jeg har et problem med sidemenuerne. Jeg har oprettet 3 menuer og de to af den skal være tosproglige. Altså:
Overskrift
------------
Link
Link
Link
og
Headline
---------
Link
Link
Link
Det er sådan at jeg har oprettet dem i menuerne og det ser sådan set fint nok ud.
Men for at få dem vist har jeg så oprettet 3 widgets => Brugerdefinerede menuer. Her kan/skal jeg angive en overskrift og hvis jeg skriver den danske overskrift vises det naturligvis kun på dansk og det duer ikke. Hvis jeg laver både en dansk og en engelsk vises de begge og det duer selvfølgelig heller ikke. Jeg troede så, at hvis jeg undlod at angive en overskrift, så kunne den finde ud af at hente det fra menuens overskrift, men så får jeg bare slet ingen overskrift.
Selve linkene fungerer fint som tosproglige og det samme gør siderne og topmenuen - det er altså kun overskrifterne i sidemenuen, som volder mig problemer.
Kan jeg oprette en widget, som henter de overskrifter i menuerne, som jeg har defineret? Eller er der en anden løsning?
PFT.