Hjælp...
Vi vil gerne vise vores wp-site uden netforbindelse...off line.
Vi har prøvet at lave en backup fra server.
Vi prøver at åbne index.php filen i en browser....duer ikke..
Kan det lade sig gøre.......?
Hvorfor......: Et site skal køre på en udstilling uden net og uden mulighed for at vælge andre sites fra nettet ind på udstillingen....
Uden net forbindelse....?
(11 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Det er fordi WP er "bygget" med php og mysql og det derfor kræver en php mysql server.
Installer en AMP (Apache MySQL PHP) server på den maskine hvor siden skal køre fra. Hvis det er en windows maskine vil jeg anbefale WAMP.Derefter er det bare at installere WP på den lokale server og køre det derfra.
/ask
Skrevet 13 years siden # -
Tak Jacob
Jeg tror det er for teknisk i mit liv....
Hilsen en MAC bruger........8-9Skrevet 13 years siden # -
Hvis det er MAC så skal du finde MAMP i stedet.
Prøv det - der er nemmere end det lyder.
Selve installationen af serveren er peg og klik, og hjemmesiden skal installeret på samme vis som når du går det på nettet, adressen hedder bare http://localhost
Der skal inden installationen laves en database, men har du ikke en ven der kan klare det for dig (phpMyAdmin følger vidst med en MAMP installation)
/ask
OK...jeg prøver
Du hører fra min sagføre........hvis
HansSkrevet 13 years siden # -
Jeg troede jeg kunne ....men nej.
Måtte søge hjælp derude.
Har lige fundet det link....og prøver igen....http://www.lullabot.com/files/MacLocalhost.mp4
Endnu engang tak til jacobask
HansSkrevet 13 years siden # -
Ja, den video ser ud til at komme godt igenenm det (med det jeg lige fik skimmet ihvertfald).
/ask
Det går ikke godt........
Når jeg laver et backup fra mit webhotel hos i123 får jeg 2 filer:soendergaard.com_web....med alle filer fra sittet. Jeg lægger alle filerne i MAMP htdocs mappe....
Mysql_backup_soendergaard.com_01.sql....er det noget jeg kan bruge til at lave databasen ?
Jeg har prøvet, prøvet og prøvet....virker ikke.
HjælpSkrevet 13 years siden # -
Mysql_backup_soendergaard.com_01.sql
ja det er tabellerne som skal importeres til databasen
Mvh JohnSkrevet 13 years siden # -
Det er nemmest blot at installere en local wordpress. (slet default indlæg/sider/links).
Så logger du på det eksisterende sites WP admin, og benytter EXPORT (du får serveret en XML fil i browseren, som du gemmer et forsvarligt sted).
Så logger du på din LOKALE installation og IMPORTERER denne XML fil.Det er blot indholdet du importere, og du kan vælge om importen skal downloade alle filer fra source (dvs den allerede eksisterende installation), det siger du bare ja til.
hep hep.. så har du en lokal kopi af INDHOLDET...
Så kan du downloade og installere temaer / plugins / konfigurere wordpress som du ønsker efterfølgende, og teste diverse ting af, inden du gør det samme på den "originale" installation.
Tilføj dit Google+ profilbillede til google søgeresultater ( http://goo.gl/erzPa )Skrevet 13 years siden # -
Selvfølgelig.....
Det køre..lidt problemer med themaet på grund af opdatering...det løses
Tak for jeg interesse.Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.