Hej
Jeg vil gerne skifte mit navn på min webside. jeg har købt det nye domæne, men ved ikke hvordan for jeg skiftet navnet/url på wordpress og stadig kan beholde alle mine posts, sider osv osv.
Håber en kan hjælpe.
Mvh
Hej
Jeg vil gerne skifte mit navn på min webside. jeg har købt det nye domæne, men ved ikke hvordan for jeg skiftet navnet/url på wordpress og stadig kan beholde alle mine posts, sider osv osv.
Håber en kan hjælpe.
Mvh
Er det samme udbyder ?
Installer WP på det nye domæne (samme thema / plugins osv ) som på nuværende.
Benyt herefter den indbyggede eksport/import-funktion til at flytte alt indhold - sider, indlæg mv.
Eller et plugin som dette: http://wordpress.org/plugins/duplicator/ og tilsvarende kan vist også anvendes.
@Henning: Hvis det er (Som John spørger efter) samme udbyder, så er der ingen grund til at gå hele export/import processen igennem.
Så kan man vel bare få hosten til at pege det nye domænenavn ind på den samme navneserver.
@stffn
Du har sikkert ret, men hvad med tabellen _options i databasen, hvor der to steder er oplysninger om domænenavn ??
Du har sikkert ret, men hvad med tabellen _options i databasen, hvor der to steder er oplysninger om domænenavn ??
Den var da ret nem at rette.
Du skal være logget ind for at skrive.