Efter at have opdateret WP er en stiplet box hvor der før var Udgiv og Sideegenskaber, når man editerer en side.
Underlig backend efter opdatering
(10 indlæg) (5 voices)-
Rigtige mænd tager ikke backup, de græder.Skrevet 14 years siden #
-
Prøv lige at læs dit indlæg igen.
Er boksen flyttet, dukket op eller forsvundet? Med andre ord, hvad er problemet?
Med venlig hilsen
Michael HedegaardSkrevet 14 years siden # -
Boxen er væk, men der hvor den var er der en stiplet firkant uden noget i.
Skrevet 14 years siden # -
Der er en knap i toppen hvor der står "Screen options". Den giver dig mulighed for at vælge hvilke widgets der skal vises.
Der er en knap i toppen hvor der står "Screen options". Den giver dig mulighed for at vælge hvilke widgets der skal vises.
elementært dear Watson ;-)Mvh JohnSkrevet 14 years siden # -
Det elementære går lige som af systemet når alt er slået til i Skærmindstillinger og Skærm-Layout er sat til to kolonner.
Noget tyder på at der er opstået en fejl under opdatering.
Der er under opdateringer formodentlig en mulighed for at geninstallere. Prøv evt. denne !Skrevet 14 years siden # -
Jeg har geninstalleret for 3. gang med samme resultat, jeg har en parallel hjemmeside på localhost og der er ikke noget problem.
Når jeg har geninstalleret har jeg overskrevet det der kunne overskrives, så jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre.
Kan det være en fejl i databasen, så jeg er nødt til at nulstille den, og hvordan gør man det hvis det er løsningen.
Jeg resatte databasen med et widget, nu ser backenden rigtig ud, men indholdet forsvandt, så Ok det er en testside så der skulle alligevel ryddes op så jeg starter på en frisk.
PS. Rigtige mænd tager ikke backup, de græder.
Skrevet 14 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved