Lige pludselig er jeg begyndt at have store kvaler med menuen på den hjemmeside, jeg administrerer: http://www.eadate.dk
Jeg har opretttet en ny side, som jeg vil have lagt ind som et undermenupunkt under "arrangementer" - tilsvarende de punkter herunder der f.eks. hedder "must visit messer og udstillinger", "danske konferencer". Jeg har gjort det et utal af gange tidligere uden problemer, men hver gang jeg gør det nu, bliver det lagt ind som et hovedmenupunkt. Jeg kan sagtens trække med menupunktet, men så snart jeg gemmer, hopper den tilbage til hovedmenuen. Nogen der har en ide om, hvad det kan skyldes - og ikke mindst hvad jeg kan gøre ved det?
På forhånd tak! :)
undermenu driller
(10 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Og nu vil det punkt som jeg vil have som underpunkt: "Oplæg, rapporter og analyser fra konferencer" så slet ikke forsvinde fra hovedmenuen. Jeg har både slettet siden og fjernet punktet under menu, men hver gang jeg gemmer, får jeg en fejlmeddelelse om at siden ikke kan vises. Hvad dælen sker der?? Har aldrig oplevet det før, og jeg vil bare have det punkt væk, for det ødelægger hele hovedmenuen. Håber virkelig nogen kan hjælpe, eller at det bare er Wordpress, der opfører sig mærkeligt i aften.
Skrevet 13 years siden # -
Hvilken browser bruger du?
Har prøvet at ændre det i både Explorer og Firefox, men hver gang jeg gemmer, sker det samme - tænker længe for så til sidst at give en fejlmeddelelse.
Har du opdateret wp, tema og/eller plugins? Tænker på om det evt. kunne være en plugin der driller efter en opdatering.
Jeg har haft en del problemer efter opdateringer og det viste sig hver gang at det var et plugin der lavede rav i den.
Har lige opdateret alle plugins - men tema og WP er ikke opdatereret, da jeg ikke orker alle de ændringer det vil forårsage. Det har ikke gjort nogen forskel. Jeg får følgende fejlmeddelelse: HTTP-fejl 500 (Internal Server Error): Der opstod en uventet hændelse, mens serveren forsøgte at gennemføre anmodningen
Har lige opdateret alle plugins - men tema og WP er ikke opdatereret, da jeg ikke orker alle de ændringer det vil forårsage.
Hvilke ændringer er du bange for?
Det kan ikke siges for tit: Det er altid en god idé at holde tingene opdateret!Skrevet 13 years siden # -
Jeg har lavet en masse ændringer i temaet, og jeg synes ofte, jeg har hørt, at opdateringerne laver juks i det - både temaopdateringer og WP opdateringer. Måske jeg tager fejl??
Men jeg har nu også kunnet oprette undermednuer tidligere, selvom tema og wp ikke var opdateret, så tvivler på det er årsagen.Synes det er dybt underligt, at det kun er menuen der ikke duer.Skrevet 13 years siden # -
Jeg har lavet en masse ændringer i temaet, og jeg synes ofte, jeg har hørt, at opdateringerne laver juks i det - både temaopdateringer og WP opdateringer. Måske jeg tager fejl??
Nej du tager ikke fejl - har selv haft problemer efter opdateringer. Det har hver gang skyldes at et eller andet plugin lavede arv i det.Derfor kan jeg foreslå at du prøver at deaktiverer alle din plugins og se om du kan arbejde med menuen med plugins deaktiveret.
Yeah, det virkede at deaktivere plugins. Nu kan jeg igen rette i menuen. :) Mange tak for hjælpen!!
Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved