Bare lige en opfølgning - har nu fået kontakt til Titan, der står bag temaet. De mener problemet skyldes en "corrupted database file"! Sådan en har jeg ikke hørt om før - nogen af jer der kender til det og ved hvad man kan gøre for at forebygge det?
Jeg kontaktede dem vedr. disse tre punkter - nederst kan I se resten af vores mailkorrespondance
1. Problemer med at se post, hvis brødkrumme-funktionen er slået til
2. Min slider er forsvundet ved flytningen (har kopieret hele databsen og alle filerne og ændret alle url'er). Kan ses på 1.adnil.dk - væk på foredragseksperten.dk (på deres support-side er der en anden der har samme problem)
3. Min version i internet explore ser rodet ud (særlig footer)
Titans svar:
Hi Linda,
There was no slider, I added it again it is showing now. For the other problem it turns out database files are corrupted , that's why it is showing those errors. You will need to do a clean install in order to fix that. As for IE 9,8 it looks fine here.
regards,
Abhin
Mit svar:
I do not understand what you mean by corrupted database file? How is that happent and will it mean that I shall make the entire site from bottom again? And if - how do I prevent it from happen again. I have never heard about it before... And there is no problems seeing post if I change the theme... but I like the theme and would be very sad if I should change it.
I have database and files from 1.adnil.dk - and as you can see there is a lot files in the slider - and it seemes like I'm not the only one with the slider-problem?
Har endnu ikke fået svar på sidste mail :-(