Hej, vi har etableret et wordpress site, hvor alle danske efterskoler samles på. Herefter skal der etableres features i form af spørgeskemaer osv.
Andre der har gode temaer, med kort funktion?
Vi bruger Pt. Listing Pro
Hej, vi har etableret et wordpress site, hvor alle danske efterskoler samles på. Herefter skal der etableres features i form af spørgeskemaer osv.
Andre der har gode temaer, med kort funktion?
Vi bruger Pt. Listing Pro
Kender ikke akkurat til et tema som har indbygget kort funktion, tror kun der er plugins der kan være behjælpelig med dette.
Personligt benytter jeg mig af WordPress temaet Avada - men det er en smagssag, nærmest en religion blandt WordPress udviklere. Avada er én af de mest solgte WordPress temaer i verden, så opdateringer, sikkerhed og optimering sker hyppigt, og med en sund økonomi kan man næsten være sikker på de ikke drejer nøglen om foreløbig og dermed vil opdateringerne fortsætte, umiddelbart.
Til min sidde bolighimlen.dk bruger jeg Astra temaet som jeg synes fungerer rigtig godt. Den har rigtig mange forskellige muligheder til layouts og headers og smarte småting som scroll-to-top. Jeg mener at publishpress blocks har map funktionalitet.
Jeg bruger også Astra på mit site http://www.audiobogen.dk det fungerer også super og det kan varmt anbefales
Vi bruger Hello Elementor og den indbyggede formular funktion i Elementor til vores massagestol hjemmeside
Hej på min side: Gentlemanguiden har vi brugt astra world og det virker meget godt
På min side Behandler-Guiden.dk bruger jeg promos - det er simpelt og fungerer rigtig godt
Du skal være logget ind for at skrive.