Jeg har lavet en side med temaet Enfold. I menuen har jeg en side med flere undersider. Jeg vil gerne have at man ikke kan trykke på menupunktet og komme videre ind på en tom side men kun kan vælge undersiderne. Hvordan "låser" jeg selve menupunktet så man ikke kan trykke på det?
Håber nogle kan hjælpe mig hurtigst muligt...og jeg har ikke nogen forstand på CSS, så det må gerne "skæres ud i pap" :-)
Siden hedder: http://www.teamnm.dk
Vedr. menuer i Enfold tema
(3 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 8 years siden #
-
Jeg tror jeg forstår problemet
Når jeg hviler på emnet "Sponsorater" dukker "din hestemassør" op.
Du vil gerne vise flere sponsorer og man skal så klikke på sponsorerne.Tag det roligt! Løsningen har intet at gøre med CSS.
Emnet "Sponsorater" relaterer til siden Sponsorater. For at få navnet "Sponsorater" på emnelisten skal der henvises til et eller andet (en side, et indlæg, en kategori, eller en anden URL). Det kunne så i stedet være siden "din hestemassør".
Gør følgende:
1) åben Kontrolpanel/Udseende/Menuer
2) find i menustrukturen "Sponsorater"
3) åbn boksen og tryk på fjern
4) i venstre kolonne markerer du "din hestemassør" og trykker på "tilføj menu"
5) du har nu "din hestemassør stående 2 gange i menu-strukturen. Flyt rundt således at "din hestemassør" står lige under hinanden og forskudt, så den anden bliver underpunkt til den første.
6) åbn boksen for den første "din hestemassør" og ret menutitel til "Sponsorater"
7) gem menuHvordan blev resultatet?
Skrevet 8 years siden # -
Hej Boldt.
Sorry - at jeg ikke fik svaret dig, men du skal have tusind tak for din respons og det VIRKER... Jubiii.Skrevet 8 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question