Jeg har oprettet en tabel med 5 kolonner og stillet den til at være centreret på siden.
Den vises centreret i Explorer, men står til venstre i Chrome.
Findes der en løsning på dette, så den også vises centreret i Chrome.?
Med Vandre Hilsen
Bjarne
Jeg har oprettet en tabel med 5 kolonner og stillet den til at være centreret på siden.
Den vises centreret i Explorer, men står til venstre i Chrome.
Findes der en løsning på dette, så den også vises centreret i Chrome.?
Med Vandre Hilsen
Bjarne
Du kunne prøve med at oprette en klasse i din css fil
.centerTable { margin: 0px auto; }
Og selve tabellen på siden
<table class="centerTable">...</table>
Hvis du f.eks vil have det centeret teksten i selv tabellerne kan du tilføje align="center" til dine <td>
Eller det kan måske klares med
<div style="text-align:center;">
<table>
...
</table>
</div>
Carl, hvad skulle det hjælpe. Den vises korrekt i Explorer, men står forkert i Chrome.
Kom med et link til siden med problemet (ikke "hovedsiden" men ?? )
Dit thema er lavet med Artisteer så med al mulig forbehold, men jeg vil gætte på, at du skal have sat en Width:100% på tabellen
Henning, så bliver jeg nødt til at spørge dig, hvor kontrolerer / retter jeg det. Tabellen står til with 850px.
Jeg fatter bare ikke hvorfor den ikke står ens i Explorer og Chrome.
Jeg fatter bare ikke hvorfor den ikke står ens i Explorer og Chrome.
Har oprettet en tabel på 5 kolonner og 8 rækker.
Men skulle dette være ligemeget hvordan man gør om den skal vises i Explorer eller Chrome.?
Hvis det er en thema-funktion, så er det sikkert i themaets style.css, at du kan få tabellen til at udnytte hele bredden.
Hvis du selv har kodet, så ved du selv hvor, der evt. skal styles.
Bruger i øvrigt ofte dette plugin: http://wordpress.org/plugins/tablepress/ , som let tilpasser sig den rådige bredde (uanset browser).
På denne testside http://www.wpblog.dk er det samme tabel øverst på "velkommen" og på "alle indlæg"
Carl, hvad skulle det hjælpe. Den vises korrekt i Explorer, men står forkert i Chrome.
Du skal være logget ind for at skrive.