Hey derude
Findes der en måde, hvor man kan se antallet af visninger ens Post/artikel har fået?
Det skal gerne være en, som ikke bare automatisk stiger tallet, når man trykker Opdater inde på en artikel.
:-)
Mvh
Niki
Hey derude
Findes der en måde, hvor man kan se antallet af visninger ens Post/artikel har fået?
Det skal gerne være en, som ikke bare automatisk stiger tallet, når man trykker Opdater inde på en artikel.
:-)
Mvh
Niki
Google Analytics...
Den viser jo kun for Hele hjemmesiden, og ikke for hver enkelt posts, eller?
Kunne nemlig godt tænke mig at se, hvilke slags artikler, der "trækker" mest..
Den viser jo kun for Hele hjemmesiden, og ikke for hver enkelt posts, eller?
Jojo, klik på Content > Content Drilldown, så får du vist en oversigt over det hele.
Oh smart!
Det vidste jeg slet ikke! :-)
Tusinde tak!
Der findes også nogle smarte plugins der viser hvor mange hits hvert indlæg har fået, men også f.eks. hvad besøgende har søgt på for at komme til dit site. Søg på »stat« under »add new« under »Plugins«
Jeg bruger selv Wordpress.com Stats som virker supergodt...
Der findes også nogle smarte plugins der viser hvor mange hits hvert indlæg har fået, men også f.eks. hvad besøgende har søgt på for at komme til dit site. Søg på »stat« under »add new« under »Plugins«
Alt dette gør Google Analytics også...
Det står ham selvføldelig frit for, hvilket han helst vil bruge, men hvis han allerede har sat GA op på sit site, så er der ingen grund til at gøre mere.
Jeg har faktisk også Facebook Stats på min.. Men jeg synes ikke jeg kan finde ud af, hvor mange besøg jeg har haft - den viser kun sidevisninger (som er noget helt andet)?
Du skal være logget ind for at skrive.