Jeg er helt ny inden for WP. Jeg har lavet et par indlæg på min blog og nu vil jeg godt prøve at lave lidt mere fancy indlæg. Så det ikke bare er et indlæg og et billede.
Hvad skal jeg bruge til det? Er det Visual Composer? Kan det anbefales eller skal jeg bruge noget andet? Jeg synes ikke rigtig, at jeg kan læse noget om det på dansk. Når jeg søger Visual Composer i wp under plugins, kommer 4k Icons for Visual Composer - Free frem. Det er en gratis version, kan jeg bruge den?
Visual Composer
(5 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 10 years siden #
-
Lidt mere fancy indlæg
Hvad vil du opnå?
Skrevet 10 years siden # -
ja, lige præcis, så jeg har nogle muligheder for at sætte det lidt flottere op.
Skrevet 10 years siden # -
The difficulties displayed by WordPress' great structure interface don't finish there. The interface was structured when online journals and site pages were predominantly message based. Accordingly, it is difficult to position and size structure components precisely as you need them, or to change the pitch size of your content past those pre-characterized by WordPress. The structure you eventually think of is the aftereffect of experimentation and finding a blend of a subject and modules with which you are slightest troubled. Most likely there must be a less demanding way? nero marble
Skrevet 5 years siden # -
Hej Lotuslotus.
Kan du specificere, hvordan du vil "peppe" dem op ?.
Skrevet 5 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.