Hej derude :)
Jeg har et problem med en ny side, hvor alle widgets vises helt nede i bunden på alle indlæg:
http://dg-dk.dk.linux9.unoeuro-server.com/hs-dg/bange-for-ubudne-gaester/
Jeg håber nogle kan hjælpe.
På forhånd tak :)
Hej derude :)
Jeg har et problem med en ny side, hvor alle widgets vises helt nede i bunden på alle indlæg:
http://dg-dk.dk.linux9.unoeuro-server.com/hs-dg/bange-for-ubudne-gaester/
Jeg håber nogle kan hjælpe.
Prøv at skifte til Twenty Eleven temaet
http://wordpress.org/extend/themes/twentyeleven
Hej John
Har du ikke nogle bud på hvordan det kan udbedres?
Jeg kører en anden side med TwentyTen, hvor problemet ikke opstår.
Næ ikke umiddelbart jeg har ikke selv temaet, men prøv at deaktivere dine widgets, minus søgefunktionen.
Hvis søgefunktionen smutter til toppen, må der være fejl i de andre widgets af den ene eller anden art
Tak John - det får jeg lige testet.
Hej igen
Det hjalp desværre ikke at deaktivere widgets.
Kan du nævne hvilke theme filer, som bruges til at vise de enkelte indlæg?
Så kan jeg få gendannet disse.
Kan du nævne hvilke theme filer, som bruges til at vise de enkelte indlæg?
Forstår ikke lige dit spørgsmål.
Indlæggene ligger i Databasen.
Du kunne jo prøve at overskrive hele temaet og se hvad der sker
ps på de andre sider er widgets i top
Problemet ligner en klassiker fra tidligere versioner, hvor sidebaren sommetider røg nederst på siden.
Det skete hvis man kopierede tekst fra Word direkte over i WP.
Løsningen dengang var at aktivere hele teksten og kopiere den over i en neutral editor uden formattering, og dernæst kopiere den tilbage til WP uden formatering.
Ved ikke om kopiering fra Word stadig er et problem. Jeg skriver altid selv direkte i WP.
Jeg har samme problem med nr-j.dk/wordpress, men det er på bloggen og har ikke kopieret noget tekst ind på den side. Har kopieret tekst til nogle af mine andre sider, men det er kopieret fra min hjemmeside nr-j.dk
Problemet ligner en klassiker fra tidligere versioner, hvor sidebaren sommetider røg nederst på siden.Det skete hvis man kopierede tekst fra Word direkte over i WP.
Løsningen dengang var at aktivere hele teksten og kopiere den over i en neutral editor uden formattering, og dernæst kopiere den tilbage til WP uden formatering.
Ved ikke om kopiering fra Word stadig er et problem. Jeg skriver altid selv direkte i WP.
Problemet ligner en klassiker fra tidligere versioner, hvor sidebaren sommetider røg nederst på siden.Det skete hvis man kopierede tekst fra Word direkte over i WP.
Jeg kopierede det ind fra deres gamle side, men der var ikke nogle overflødige tags i html'en. Jge har lige prøvet at klippe det ud og forbi notepad og så ind igen.
Det hjalp ikke...
Forstår ikke lige dit spørgsmål.
Indlæggene ligger i Databasen.
Du kunne jo prøve at overskrive hele temaet og se hvad der skerps på de andre sider er widgets i top
Grunden til jeg spørger er fordi at jeg har rettet til i nogle af template filerne via editoren i Wordpress. Så jeg tænkte at det kunne være der problemet var, hvis jeg har ændret på opsætningen der.
Og det er vel mere sandsynligt at det er selve layotet/opsætningen, som får widgets til at ryge til bunds end selve indlægget.
Det er filen single.php der bruges til at strukturere indholdet på sider med et enkelt indlæg.
Du skal være logget ind for at skrive.