Jeg forsøger at bygge en e-shop, men jeg kan ikke finde Kurven med dansk valuta (den har været der før)? Istedet for får jeg et shopping cart som kun kan håndtere $
Er der en hjælpsom sjæl, som kan fortælle hvor jeg kan rette dette?
Vh
Nenna
WooCommerce Kurv forsvundet anden kan kun vises $
(10 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Et link til siden med "problemet" er altid en god ide !
Skrevet 12 years siden # -
Åh undskyld, det er her http://sukkerslottet.dk/
Det er en side som jeg skal bygge på, så vi senere kan bruge det korrekte domane.Skrevet 12 years siden # -
Det ser ud til at siden kører i en blanding af dansk og engelsk. Hvordan står valuta i dit betalings plugin ?
Betalings plugin? Jeg troede at WooCommerce var gratis. Hm - det eneste jeg har betalt for er mit thema og det taler engelsk. Jeg har skrevet med dem, hvor jeg har mit theme fra for der havde jeg ingen muligheder for at vælge Danske kr.
De skrev at jeg bare skulle hente WooCommerce og der igennem skulle jeg så kunne ændre valuta mm. Men, jeg kan ikke få det til at fungere
Jeg har et andet problem på en anden site smoove-stars.dk hvor jeg har fået ændret valuta men så får jeg nogle advarsler
Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: nothing to repeat at offset 1 in /var/www/smoove-stars.dk/public_html/wp-includes/class-wp.php on line 204Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: nothing to repeat at offset 1 in /var/www/smoove-stars.dk/public_html/wp-includes/class-wp.php on line 205
Så hvad jeg skal gøre ved jeg ikke, syntes bare intet fungerer
Undskyld. Jeg var ikke klar nok i spørgsmålet. Hvordan står din valuta i woocommerce ? Hvilken valutaenhed har du valgt der ?
Det ses ofte, at en del af teksten på siderne kommer fra selve temaet, mens andre dele kommer fra plugins - såsom woocommerce. Måske dette også er tilfældet her. Dette kan betyde, at dit tema skal oversættes,førend der helt rigtigt ud.
Nu virker det :) Hvad jeg har lavet ved jeg ikke! Er ikke en ørn til det her!
Nu har jeg "kun" et problem. Og der er teksten over indtastnings felterne over boksene på denne site http://smoove-stars.dk/?page_id=9
Jeg har forsøgt alt, jeg kan rette mit tema til, så man kan se teksten, men Woocommerce har åbenbart sin egen vilje og vil have en grå tekst der, men problemet at tekstfarven er næsten identisk med baggrunden. Kan du fortælle mig hvordan jeg retter denne tekstfarve til hvid?Skrevet 12 years siden # -
Tror det er noget css der skal rettes.
Det er jeg ingen ørn til - men mon ikke en anden byder ind med en løsning ? :-)
Det er helt ok :) jeg er super glad for at du ville svarer mig! så alligevel 1000 tak for at du brugte din tid på mig!
Skrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.