Jeg bruger WP Flexishop2 Themet (http://www.wpflexishop.com/codex/wpflexishoptwo/) som benytter Woocommerce til at håndtere shopdelen på sitet. Desværre har jeg problemer med, at der ikke bliver udsendt en email kvittering til brugeren efter en ordre er gennemført. Ligeledes bliver der ikke udsendt en emailnotifikation om den nye ordre til administratoren af sitet. Dog kan den nye ordre ses i ordrelisten i Woocommerce, men den står som udgangspunkt til "Afventer" ("Pending"). Hvis jeg ændrer ordrestatus til "I behandling" ("In Progress") bliver der til gengæld udsendt kvitteringer/notifikationer til kunde/administrator.
Dog er det ikke helt hensigtsmæssigt, at jeg som administrator skal tjekke min Wordpress backend for nye ordrer før der bliver udsendt en kvittering til kunden. Dette kan skabe forvirring eksempelvis ved køb i weekenden, hvor jeg ikke vil have tid til at tjekke efter nye ordrer. Så vil kvitteringen for købet først nå kunden om mandagen. Kvitteringen og notifiktaionen burde udsendes med det samme, og det må kunne lade sig gøre, for det virkede tidligere. Jeg har opdateret Woocommerce til seneste version også, men stadig uden held.
Er der mon nogle, der kan hjælpe? På forhånd tusind tak :)