Hej WPD.
Jeg sidder og opretter produkter manuelt, én efter en. De enkelte produkter har hver omkring 150 forskellige variationer. Det eneste jeg skriver i hver enkelt variation er prisen på variationen samt en checkbox der hedder enabled som der skal sættes flueben ved.
men uanset hvad jeg gør så kan jeg ikke sætte de sidste 5-10 variationer til enabled. Om jeg så bruger Bulk Edit til at "Toggle Enabled" eller om jeg gør det manuelt. Når jeg opdatere produktet så vil de sidste variationer mangle fluebenet i checkboxen "Enabled"
Jeg tænkte på om man kunne udskifte selection boxes med text boxes sådan at kunden f.eks. angiver en værdi mellem 100-120 og hvis tallet er uden for dén rækkevidde vil der poppe en error boks op der fortæller at værdien er ugyldig.
Indtil nu har jeg været tilfreds med Woocommerce, men når noget giver problemer selvom de ikke burde så er det til at gå fuldstændigt i spåner over. Jeg har allerede brugt alt for meget tid til hvad jeg har fået lavet. Så jeg har seriøst brug for en hjælpende hånd her.
Mvh.
Mark