Jeg blev medlem på dette forum i oktober 2009.
Fra starten af min "karriere" som leverandør af hjemmesideløsninger (ca. 2004) var jeg en temmelig stærk tilhænger af Joomla (eller Mambo, helt i starten, før alle de frivillige core udviklere sled sig løs af deres australske spændetrøje). Siden/sideløbende legede jeg også lidt med WordPress. Og leverede da også nogle få sites.
Mine brugere synes, at det var nemmere og mere enkelt at håndtere en WordPress hjemmeside. Selvom jeg - på det tidspunkt - syntes det stik modsatte.
På et tidspunkt - kan ikke huske om det var 2010 - besluttede jeg mig for - i en prøveperiode på 1/2 år - udelukkende at levere WordPress baserede hjemmesideløsninger. Og da jeg kom hen til slutningen af den periode, var der nærmest ikke engang grund til at holde status: alle brugere var tilfredse, alt jeg tidligere havde kunnet lave i Joomla kunne også leveres i Wordpress. Så fra den dato har jeg udelukkende leveret WordPress sider.
Hvorfor skriver jeg det ? - jo, dagen i dag (WordPress fylder 10 år) må jo betegnes som værende den helt ideelle til at stoppe op, holde status, opsummere: et helt gratis CMS, som hele tiden udvikler sig, som har et hav af dygtige udviklere bag sig, udvidelser af høj klasse osv. Et fantastisk sted at være!
Jeg hoppede 100% på WordPress i 2010 - og har ikke kigget tilbage siden.
Ser vi lidt fremad, er version 3.6 snart på gaden (netop nu i Beta 3). Og igen med nye, vsæentlige forbedringer. Det er spændende og udviklende. Lad os sammen her på det danske WordPress forum "virtuelt" holde i hånd og takke udviklerne for Wordpress (og os selv og hinanden for det danske community, hvor vi både kan bede om og få hjælp ganske gratis).
/Morten Knudsen
not a support question