Ikke fordi jeg er krævende men Wordpress 2.1.3 er udgivet for 2 dage siden og det ser ikke ud til der er dukket en dansk oversættelse op endnu. Kommer der en DK version?
Der plejer bare ikke at gå mere end 1 dag før DK versionen bliver opdateret. :)
Ikke fordi jeg er krævende men Wordpress 2.1.3 er udgivet for 2 dage siden og det ser ikke ud til der er dukket en dansk oversættelse op endnu. Kommer der en DK version?
Der plejer bare ikke at gå mere end 1 dag før DK versionen bliver opdateret. :)
Ja, selvfølgelig gør der det. Senere i dag, velsagtens.
Ok mange tak for svaret. Undrede mig bare ;)
Kan du så komme i gang, René
Det er under vanlig responstid :-)
// Lars
Haha. Jeg må indrømme, at BlogTjek07 og mit speciale har haft forrang i disse dage, men jeg skal nok snart være klar :)
Man kan jo bare opgradere alligevel. Og så smide den nye sprogfil ind, når den er klar. Det er formodentligt meget lidt sprogligt, der er ændret.
Også det jeg var på vej til at gøre men så tænkte jeg lige at jeg ville spørge først om der ville komme en DK version. Og da den efter sigende kommer senere i aften kan jeg sagtens vente. :)
Det kan man for så vidt godt, men alle oversættelser står IKKE i sprogfilen, så det er i hvert fald tilrådeligt at uploade hele den danske udgave efterfølgende.
2.1.3 er færdigpakket, men jeg smider den først op når 2.0.10 også er klar. Væbn jer med tålmodighed lidt endnu :)
Jeg takker mange gange for opdateringen. :)
No prob :)
Øh, hvilke oversættelser står ikke i sprogfilen? Tænker du på standardtemaet?
Du skal være logget ind for at skrive.