WordPress 4.0 akas Benny efter Benny Goodman er udkommet. Den danske udgave var klar et par timer senere.
WordPress 4.0 på dansk
(8 indlæg) (6 voices)-
Skrevet 10 years siden #
-
Jeg kan se, at version 4.0 er klar til installation.
ER der nogle (kendte) problemer med at opdatere til en ny udgave, som må formodes at være mere omfattende, eller?
og kender nogle til, hvordan den arbejder med theme Enfold fra Theme Forrest?Venlig hilsen
Bente (som gerne vil være på 95% sikker grund ;-))Skrevet 10 years siden # -
@Bente:
Intet er sikkert — derfor bør du tage backup først, inden du kaster dig ud i at opdatere.Skrevet 10 years siden # -
WordPress 4.0 er ikke den mest omfattende opdatering. Mest rettelse af kendte problemer. Jeg opdaterede straks den udkom og har ikke opdaget nogen problmer.
Men som stffn siger, tag backup inden. Det bør du altid gøre.
Skrevet 10 years siden # -
Min hjemmeside[/url: http://www.carin.biz
Jeg har opdateret min gamle wordpress til 4.0 (tema: Twenty Twelwe).
Herefter er formaterigsværktøjerne forsvundet i ruden for sideredigering. I stedet er der bokse med bogstavbetegnelser (f.eks. ul, ol, il, b-quote og andre underligheder). Jeg er lost og mangler virkelig de gamle værktøjer.
Kan nogen hjælpe?PS. Jeg er uvant med forums - håber jeg gør det rigtigt.
Bedste hilsner
CarinSkrevet 10 years siden # -
@Carin Larsen.
Næste gang bør du starte din egen "streng" !!
Over "skrivefeltets" højre hjørne er der to "knapper" - visuel og tekst. Prøv at klikke på visuel - måske løser det problemet !Skrevet 10 years siden # -
Hej og tak -
men det er lidt pinligt hvordan starter jeg en streng?Visuel og tekst var i min gamle version men er vækg i den nye?? Der er kun de der underlige forkortelser i bjælken.
B.H. Carin
Skrevet 10 years siden # -
men det er lidt pinligt hvordan starter jeg en streng?
Lige under seneste diskussioner > emner > tilføj nyt.Visuel og tekst var i min gamle version men er vækg i den nye??
Underligt ??
Skrevet 10 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.