Hej,
Jeg har et irriterende browser-problem, og jeg oplever det på alle de browsere, jeg bruger (Chrome, Firefox, Explorer).
Jeg er administrator på en firma-hjemmeside og vil gerne logge ind på den.
Jeg trykker på log ind - knappen på siden, og der kommer en dialogboks frem med Brugernavn, Adgangskode, "Husk mig" og en log ind - knap.
Jeg trykker på log ind - knappen i dalogboksen. Der sker ingenting.
Så er der et link nedenunder boksen, hvor der står "tilbage til siden".
Jeg trykker på linket, og så er jeg logget ind.
Så trykker jeg på log ud - knappen inde på firmahjemmesiden, og der kommer en side frem, hvor der står "Du prøver at logge af siden. Vil du virkelig logge ud?"
Jeg trykker på linket "logge ud", og jeg ryger tilbage på firmahjemmesiden, men det ser ud som om, at jeg stadig er inde, og værktøjslinien med redigeringsfunktionerne er der også. Hvis jeg så prøver at redigere siden, kommer ovennævnte dialogboks frem og spørger om Brugernavn, Adgangskode osv. Naturligvis, for jeg har jo lige logget ud.
Så lukker jeg ned for browseren, og når jeg åbner igen, er jeg logget ud.
Det lyder som et simpelt browser-cache problem, men kan det virkelig passe, at jeg skal tømme browser-cacheen hver evig eneste gang, jeg har logget ind eller ud?
Jeg synes, at det virker lidt mærkeligt, og jeg synes heller ikke at det har været sådan før. Jeg håber, at der er nogle af jeg, der har nogle gode tips... :-)
Mvh Per
Wordpress browser-problem
(6 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Hej Per,
Det lyder til at du har et cache-plugin installeret? Det du beskriver lyder godt nok lidt voldsomt, men det er faktisk normal opførsel som jeg også selv oplever på en række af mine egne WordPress sider. Et hurtigt ctrl+f5 flejer at løse problemet for mig...
Mvh
ThomasSkrevet 10 years siden # -
Hej Thomas,
Jeg har haft forskellige cache-plugins installeret netop pga. ovenstående problem, men har deaktiveret dem igen, da de ikke var til megen nytte. Men jeg har nu skiftet tema, da det ifølge vores private "kodenørd" sandsynligvis var det gamle, der forårsagede problemet (bliver ikke længere opdateret).
Jeg har derudover installeret et simpelt Login-Logout plugin. Det kan ikke meget, men det virker! Men tak for ctrl-f5 tippet, det var jeg faktisk ikke opmærksom på, og det er jo altid godt at have ved hånden... :-)
Skrevet 10 years siden # -
Det var så alligevel ikke temaet, der var problemet...
http://olegpuzanov.com/2013/08/28/how-to-fix-caching-issues-on-surftown-shared-hosting/
Virkede at indsætte den kode han har lavet?
Og hos Surftown?
Ja! Jeg har så bare oplevet, at hver gang jeg opdaterer Woocommerce, så 'reverter' den til den gamle indstilling, og jeg er nødt til at indsætte koden igen. Men det er så også det eneste...
Skrevet 10 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.