Her til aften vælger wordpress så at fjerne mine slides og mine featured areas på forsiden af min hjemmeside!!! Jeg skal så lige købe et produkt af dem - før jeg kan få adgang til det tabte/stjålne og jeg kan heller ikke erstatte det tabte for jeg kan heller ikke bruge menuen "theme options " før jeg køber dette produkt.Føj siger jeg bare!!!!!!!!!!!!!!
Jeg vil gerne vide hvor jeg får fat i de ansvarlige? Jeg NÆGTER at blive bondefanget til køb af ekstra produkter når jeg betaler for det jeg havde inden wordpress lavede bongefangeri!
Jeg har et minamaze tema og har kørt de obligatoriske opdateringer men der var intet nyt i det og hjemnmesiden så også "normal" ud umiddelbart efter!
Hvordan får jeg min hjemmeside tilbage til udangspunktet?
Wordpress har stjålet indhold på min hjemmeside
(2 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 10 years siden #
-
Her til aften vælger wordpress så at fjerne mine slides og mine featured areas på forsiden af min hjemmeside!!! Jeg skal så lige købe et produkt af dem - før jeg kan få adgang til det tabte/stjålne og jeg kan heller ikke erstatte det tabte for jeg kan heller ikke bruge menuen "theme options " før jeg køber dette produkt.Føj siger jeg bare!!!!!!!!!!!!!!
Det er ikke WordPress der har slettet dit indhold. Det kan de slet ikke. Længere er den ikke.
Hvad er det for et produkt De siger Du skal købe?Hvordan får jeg min hjemmeside tilbage til udangspunktet?
Har du ikke en backup du kan ligge på?
Snak evt. med dit webhotel om dette.Skrevet 10 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not resolved