Hej
Jeg skal lave en WordPress side, der omhandler vin og salg af vin, hvor folk skal have mulighed for at betale med visa-dankort og via deres bankkonto. Findes der noget til det i WordPress. Eller er det en umulig opgave.
wordpress og betaling over nettet
(7 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 2 years siden #
-
Epay har lavet et modul.
http://www.epay.dk/support/moduls.asp#wordpress/Frank
Skrevet 2 years siden # -
Tak for det frank
Hej carl,
Her er den danske oversættelse til wp ecommerce, som vel nok er det du er ude i.
http://wordpress.blogos.dk/2009/10/03/dansk-betalingsmodul/men der findes dog flere shops til wordpress, en anden (med dansk oversættelse) er denne:
http://wordpress.blogos.dk/2009/09/22/eshop-ajourf%c3%b8rt-af-henrik/Dog er det kun ecommerce som kan bruges med epay life pt. men hvis du kan nøjes med paypal (visa/master/american expres) så kan du bruge den nederste også.
Dbh
Morten.Skrevet 2 years siden # -
Også tak til dig Morten. Så må vi se om den måske? kommende kunde vil betale for opsætningen af Webshoppen. Det er desværre sådan, at dem der ikke ved noget om sådanne ting, forventer at man klarer det på et par timer :)
Nogen der bruger e-commerce shoppen? Kan man ændre momsen så den beregnes bagud og ikke tillægges som på amerikansk maner?
Har installeret den men hver gang jeg skal opdatere et produkt så skriver den serverfejl...
Hjælp ;-)
Tak
Jeg har haft samme problem med momsen.
Jeg valgte dog at undlade den helt, og ved checkout slettede jeg de linjer jeg ikke ville se, og skrev i bunden incl. moms. dvs jeg slettede disse linjer i shopping_cart_page :
<?php if(isset($_SESSION['nocamsg']) && isset($_GET['noca']) && $_GET['noca'] == 'confirm'): ?>
<p class='validation-error'><?php echo $_SESSION['nocamsg']; ?></p>
<?php endif; ?>
<?php do_action('wpsc_before_shipping_of_shopping_cart'); ?>
<div id='wpsc_shopping_cart_container'>
<?php if(wpsc_uses_shipping()) : ?>
<h2><?php echo TXT_WPSC_SHIPPING_COUNTRY; ?></h2>
<table class="productcart">
<tr>
<td colspan='5'>
<?php echo TXT_WPSC_SHIPPING_DETAIL; ?>
</td>
</tr><tr>
<td colspan='5'>
<?php if($_SESSION['categoryAndShippingCountryConflict'] != '') : ?>
<p class='validation-error'><?php echo $_SESSION['categoryAndShippingCountryConflict']; ?></p>
<?php
endif;
if($_SESSION['WpscGatewayErrorMessage'] != '') :
?>
<p class='validation-error'><?php echo $_SESSION['WpscGatewayErrorMessage']; ?></p>
<?php
endif;
?><form name='change_country' id='change_country' action='' method='post'>
<?php echo wpsc_shipping_country_list();?>
<input type='hidden' name='wpsc_update_location' value='true' />
<input type='submit' name='wpsc_submit_zipcode' value='Calculate' />
</form></td>
</tr><?php while (wpsc_have_shipping_methods()) : wpsc_the_shipping_method(); ?>
<tr><td class='shipping_header' colspan='5'><?php echo wpsc_shipping_method_name().TXT_WPSC_CHOOSE_A_SHIPPING_RATE; ?> </td></tr>
<?php while (wpsc_have_shipping_quotes()) : wpsc_the_shipping_quote();?>
<tr>
<td colspan='3'>
<label for='<?php echo wpsc_shipping_quote_html_id(); ?>'><?php echo wpsc_shipping_quote_name(); ?></label>
</td>
<td style='text-align:center;'>
<label for='<?php echo wpsc_shipping_quote_html_id(); ?>'><?php echo wpsc_shipping_quote_value(); ?></label>
</td>
<td style='text-align:center;'>
<?php if(wpsc_have_morethanone_shipping_methods_and_quotes()): ?>
<input type='radio' id='<?php echo wpsc_shipping_quote_html_id(); ?>' <?php echo wpsc_shipping_quote_selected_state(); ?> onclick='switchmethod("<?php echo wpsc_shipping_quote_name(); ?>", "<?php echo wpsc_shipping_method_internal_name(); ?>")' value='<?php echo wpsc_shipping_quote_value(true); ?>' name='shipping_method' />
<?php else: ?>
<input <?php echo wpsc_shipping_quote_selected_state(); ?> disabled='disabled' type='radio' id='<?php echo wpsc_shipping_quote_html_id(); ?>' value='<?php echo wpsc_shipping_quote_value(true); ?>' name='shipping_method' />
<?php wpsc_update_shipping_single_method(); ?>
<?php endif; ?>
</td>
</tr><?php endwhile; ?>
<?php endwhile; ?>
<?php wpsc_update_shipping_multiple_methods(); ?>
</table>
<?php endif; ?><table class="productcart">
<tr class="total_price total_tax">
<td colspan="3">
<?php echo TXT_WPSC_TAX; ?>
</td>
<td colspan="2">
<span id="checkout_tax" class="pricedisplay checkout-tax"><?php echo wpsc_cart_tax(); ?></span>
</td>
</tr>
<?php if(wpsc_uses_coupons() && (wpsc_coupon_amount() != 0)): ?>
<tr class="total_price">
<td colspan="3">
<?php echo TXT_WPSC_COUPONS; ?>
</td>
<td colspan="2">
<span id="coupons_amount" class="pricedisplay"><?php echo wpsc_coupon_amount(); ?></span>
</td>
<?php endif ?>
</tr>Og rettet så total price til Total pris incl. moms.
Det er dog ikke den bedste løsning, da der jo specefikt skal stå hvad momsen er f.eks under total beløbet.
Dbh
Morten.Skrevet 2 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question