Hejsa i forumet
Nu er der kommet to opdateringer siden sidste oversættelse. Er der sket nogle væsentlige ting? Noget der kan bringe kludder i min side, hvis jeg opdaterer wp 2.6 -> 2.6.2?
Thomas
Hejsa i forumet
Nu er der kommet to opdateringer siden sidste oversættelse. Er der sket nogle væsentlige ting? Noget der kan bringe kludder i min side, hvis jeg opdaterer wp 2.6 -> 2.6.2?
Thomas
Jeg blev også gjort opmærksom på 2.6.2 med en henvisning til http://wordpress.org/development/2008/09/wordpress-262/. De snakker om "open registration" som værende en risiko, og det forstår jeg ikke helt hvad er. Er det bare når folk kommentere og skal skrive navn, email, evt. website med deres kommentar, eller er det hvor folk skal logge ind for at kommentere. Dette link her henviser også til deres change logs, så du kan se præcis hvad der er ændret i 2.6.2. De ser ud til at anbefale det. Jeg ved dog ikke noget om oversættelsen. Jeg bruger UK versionen.
@theboss; Man skal aldrig sige aldrig, men da 2.6.1 pg 2.6.2 er bugfixes, så er der ikke sket noget med selve strukturen eller andet der kunne drille mht. plugins og themes.
Opdater du bare, men huske altid backup :D
@kmardahl: Den risiko de beskriver, er når du har tilladt, at alle kan registrer sig på din blog. Så kan det lade sig gøre at nulstille en anden brugers kodeord, til noget vilkårligt (ligesom når man har glemt sit kodeord og får et nyt genereret).
Som de også skriver, er det ikke noget decideret sikkerhedshul.
Skrevet før i et par andre indlæg, der sker ikke noget ved at opdaterer den danske 2.6 med 2.6.1 eller 2.6.2, da det er meget få ændringer der er sket i oversættelsen. Du vil meget sandsynligt, ikke se de bare enkelte sætninger der vil være på engelsk (Mener det hovedsageligt var fejl beskeder).
Du skal være logget ind for at skrive.