Har installeret wp e-commerce, men problemet kommer når man trykker på "køb". Så ender man på en hel blank side, uden hverken header eller noget som helst. Den blanke side har samme url som den side man kommer fra (checkout), og det ser ud som om at købsknappen ikke indeholder nogen "adresse". Er der nogen der kan hjælpe?
wp e-commerce, købsknap ender på blank side
(10 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Et link til problemet er næsten altid en nødvendighed
Skrevet 13 years siden # -
Det ved jeg godt ;-) men de sider er ikke officielle endnu. Men nu er de det så, selvom de ikke er færdige
det er http://www.sos-cykelsti.dkSkrevet 13 years siden # -
hvad står der i din woocommerce indstilling under sider, ved "Thanks page"? er den linket til en side?
opret en side med overskriften: "Ordre modtaget" og indsæt følgende i tekst-feltet:
[woocommerce_thankyou]Skrevet 13 years siden # -
Der er slet ingen sider, der hedder "Thanks page"?
har prøvet at oprette en side "ordre modtaget" som beskrevet, men det gør desværre ingen forskel?Skrevet 13 years siden # -
ps det er wp e-commerce, ikke woocommerce ;-)
Det man først bliver blind på er øjnene.
min løsning er for WooCommerce - undskyld jeg forstyrrede.PS Til Admin: jeg forsøger forgæves at give svar på andre spørgsmål i dette forum, men nægtes muligheden (om TYPO3 til WP). Hvad sker der?
PS Til Admin: jeg forsøger forgæves at give svar på andre spørgsmål i dette forum, men nægtes muligheden (om TYPO3 til WP). Hvad sker der?
Hej boldt
Prøv igen - har været inde for at rydde op i nogle af de mange "robot"-oprettede medlemmer, der er dagligt. Måske derforSkrevet 13 years siden # -
det hjalp - tak
jeg prøver lige at få den tilbage på sporet igen - det var problemer med at købsknappen blot giver fuldstændig blank side (wp e-commerce)
Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.