Jeg er ved at blive vanvittig. Skal have slettet alle filer på et domæne, men wp-includes vil ikke slettes (stort set alt indhold er væk, men selve mappen vil ikke forsvinde). Hjælper heller ikke at omdøbe skidtet.
Hvad gør man?
Jeg er ved at blive vanvittig. Skal have slettet alle filer på et domæne, men wp-includes vil ikke slettes (stort set alt indhold er væk, men selve mappen vil ikke forsvinde). Hjælper heller ikke at omdøbe skidtet.
Hvad gør man?
Hvilken fejl kommer der?
Hjælper det, hvis du sletter filerne i mappen først, og derefter sletter mappen?
Filerne i mappen er slettet. På nær en der hedder .pureftpd-upload.4c8766cc.15.376c.8318320d (har ændret lidt på tallene da jeg ikke ved hvad det er).
Ftp programmet skriver ikke noget med rødt når jeg prøver. Altså ingen fejlmedlinger.
-
Er alle gået i seng??
Vil meget gerne have dette møg ordnet, så jeg kan få den side sat op i nat.
Ja, det var vi nok.
Er filen skrivebeskyttet? Eller er du ikke ejer eller medlem af en gruppe, der har ret til at slette den?
Prøv at sætte CHMOD til 777 og prøv så at slette.
Hvis du ikke kan slette, så tjek, at mappen, den ligger i, giver lov at slette. Sæt CHMOD til 777 på mappen.
Ellers bed din udbyder om at slette den
Nej jeg kan ikke komme af med den.
Nu har jeg så omdøbt skidtet og installeret WordPress på ny. Og det ser ikke ud til at have nogen praktisk betydning. Den passer sig selv.
Jeg har et par problemer i forbindelse med oversættelse af et tema.
1. Hvor er det man almindeligvis finder "By Admin" (i forb. med indlæg)?
2. Hvor finder man almindeligvis "1 topic" (ref. Tags (widget), når man peger...)?
1. Hvor er det man almindeligvis finder "By Admin" (i forb. med indlæg)?
2. Hvor finder man almindeligvis "1 topic" (ref. Tags (widget), når man peger...)?
Kommer an på temaet.
Lad os se din side så er det nemmere
Alt ok.
Den første fandt jeg i single.php. Den anden har jeg ikke fundet, men har besluttet jeg ikke vil have den widget (tags).
Du skal være logget ind for at skrive.