Min wp side er opbygget så forsiden viser alle indlæg, men jeg ville gerne have den kun viser 1-2 linier eller 50 ord, kan det lade sig gøre??
wp indlæg - kun stikord??
(11 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Du kan bare vise
<?php the_excerpt(); ?>i stedet for<?php the_content(); ?>Skrevet 15 years siden # -
Skal jeg manuelt gøre det ved alle indlæg? kan man ikke gøre sådan det sker automatisk? at den ligesom klapper teksten ned, og så klikker man for at se resten???
Skrevet 15 years siden # -
På din
index.php, der hvor indlægget bliver indsat, vil du kunne se koden<?php the_content(); ?>- den ændrer du bare til<?php the_excerpt(); ?>, så bliver det ændret i alle poster.Skrevet 15 years siden # -
nu kommer det dumme spørgsmål så, hvor finder jeg det henne i WP?? syns slet ik jeg kan finde noget der har header i html koden!
Det kan være lidt forskelligt, alt efter hvilket tema du bruger.
Normalt vil koden ligge i filenindex.phpSkrevet 15 years siden # -
Hej
Du kan evt. bruge den indstilling, der findes i Wp's admin: Indstillinger>Læsning , hvor du kan sætte WP til kun at vise et resume af indlæggene.
Mvh HenningSkrevet 15 years siden # -
det er forsøgt, under indstillinger, men virker ik
Et link til din side ellers stopper gættekonkurrencen aldrig ;-)
Mvh JohnSkrevet 15 years siden # -
jeg har fået det til at virke med at indsætte koden jeg fik øverst oppe! tusind tak!
Det er fordi det kun er for feeds;
"For each article in a feed, show Full text/Summary"jeg har fået det til at virke med at indsætte koden jeg fik øverst oppe! tusind tak!
Velbekomme!Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question