Hejsa :)
Er der en eller anden, der har erfarning med et plug-in, der sender alle ens blog-indlæg videre til Twitter/Facebook?
Så det fungere sådan, at hver gang du skriver et nyt indlæg, bliver det også vidersendt til en af de to services..
/Magutz
Hejsa :)
Er der en eller anden, der har erfarning med et plug-in, der sender alle ens blog-indlæg videre til Twitter/Facebook?
Så det fungere sådan, at hver gang du skriver et nyt indlæg, bliver det også vidersendt til en af de to services..
/Magutz
Det er omvendt. Facebook suger fra WordPress. Kik på notefunktionen i Facebook og dens feedindstillinger. Derfra kan det sendes videre til Twitter.
Personligt vil jeg hellere linke til mine indlæg på Facebook. Så ligger indlægget ikke på Facebook (til evigt eje) og jeg trækker evt. kommentarer og trafik over på mine egen side.
Så du vil helst gøre det selv?
Jeg (og andre) vil helst selv linke til vores indlæg på Facebook end give dem (i princippet) til Facebook.
Hej,
Du kan sagtens inpotere dit feed til facebook, læs mere her:
http://www.w-academy.dk/wordpress-tips/importer-dit-blog-feed-til-din-facebook-profil/
Dbh
Morten.
Hej,
Tak for linket Morten! ..men kunne godt tænke mig at importere til en gruppe-fan-side, istedet for min profil!
Kan det lade sig gøre? Og skal det være en gruppe, fan-side eller en Facebook-applikation ??
/Magutz
??
Hej magutz,
Det har jeg desværre ikke opskriften til :)
Men jeg kan bla. se at amino.dk inportere feed til deres "fan" side, så det kan lade sig gøre.
Dbh
Morten.
@Magutz: Sider (fansider) i Facebook har også en Noteapplikation. Gå ind i Noter på din side. Nederst til venstre står '[sidenavns] noter' og nedenunder 'Rediger importindstillinger'. Klik der og du kan smide din feed-url ind.
Men jeg har nu ikke kunne få det til at virke på Sider. Det er Facebook, der fejler. Det kan du dog løse ved at bruge applikationen 'NetworkedBlogs' eller 'Social RSS'.
Du skal være logget ind for at skrive.