Jeg har støvet rundt i arkivets indlæg efter noget, som er tæt på mit konkrete problem, men jeg kan ikke rigtigt finde noget, der løser det.
Jeg har installeret Loco Translate, som har været et udmærket redskab til at oversætte engelske tekstbidder til dansk. De filer, jeg har haft adgang til at rette via Loco Translate, er
Skal alle disse filer rettes, for at jeg er garanteret en virkning? Det har ikke virket at rette én af dem, og jeg har prøvet dem at rette dem allesammen.
Men - jeg har stadig problemer med at lokalisere tekster i og omkring min kommentarformular i sitets blogsektion, og jeg er ved at være lidt desperat for at komme videre.
Jeg har gennemtrawlet serveren og kigget i filen admin-da_DK.po, og da jeg kom i det lidt mere desperate hjørne, kiggede jeg i
Ingen løsning.
Jeg har yderligere forsøgt at rette delight.pot med både Notepad++ og PoEdit. Ingen løsning. PoEdit begyndte at gå fuldstændigt i ged, og jeg fik fejlmeddelelser i validation reports, der begyndte at tale om forkert C-format. Jeg fik nok og droppede det.
Helt specifikt drejer det sig om følgende tekstbidder i mit blogunivers, som jeg simpelthen enten ikke kan lokalisere i hverken .po eller .pot-filer, eller jeg forsøger at oversætte dem, men oversættelsen går ikke igennem. Fælles for dem allesammen er, at de faktisk VAR i orden for et par dage siden, pludselig opdaterer jeg siden, og de er tilbage på engelsk. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at det er sket med en automatisk opdatering af theme'et, man det kan jeg naturligvis ikke sige med sikkerhed.
Read more (under blogindlæg) er rettet i .po og .pot, men går ikke igennem.
Edit (under kommentar) er rettet i .po og .pot, men går ikke igennem.
says[ (som f.eks. i "Mr WordPress says") kan jeg slet ikke finde.
Reply[ (svar på kommentar) kan jeg slet ikke finde.
Under "Læg et svar" står Logged in as X. Log out? Den kan jeg heller ikke finde nogen steder.
Jeg har yderligere prøvet at indsætte
define ('WPLANG', 'da_DK');
i wp-config.php, men det har ikke haft nogen effekt.
Jeg kan snart ikke finde på flere løsninger. Internettet bliver ved med at angive de metoder, jeg har nævnt hér :\
not resolved