Hej
Er der nogen der ligger inde med en opdateret dansk oversættelse til WooCommerce 1.6.6
Jeg kunne selvfølgelig bare oversætte de manglende strenge, men Jeg er lidt i tidspres. Så hvis hvis der noget der liger inde med en sådan, vil jeg være taknemlig. Den kan sendes til elive(at)frugalware.dk
WooCommerce Seneste Ovesættelse
(10 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Nå så er der jo ikke andet for at gå igang selv, uanset tidspress :-) jeg fandt den seneste version her:https://github.com/woothemes/woocommerce/tree/master/i18n/languages
Skrevet 11 years siden # -
Hej Carl
Jeg har prøvet at downloade den fil som du har slået op uden held. ´Jeg kan godt se filen men ikke downloade den.
I hvilke filer skal du så angive at den skal bruge den Danske version? Er det også bare i i18n/languages den skal uploades via FTP?
Dvs. at der ikke skal angives i nogen fil at den skal loade den version når nu WP er angivet til at anvende Dansk med dk_DK ?Skrevet 11 years siden # -
Hej - nu har jeg lige købt et tema - dette her http://templatic.com/demos/ecommerce/ - kan jeg bruge denne oversættelse hertil også eller kan I hjælpe mig med link til det
Samtidig vil jeg høre om der er nogen der evt. kan fortælle mig hvordan jeg får ændret det e-Commerce om til det firmannavn som min hjemmeside skal høre til? - eller vil I mene jeg skal kontakte support for Templatic hvor jeg har købt temaet fra?
Mvh
BalchSkrevet 11 years siden # -
Hej - nu har jeg lige købt et tema - dette her http://templatic.com/demos/ecommerce/ - kan jeg bruge denne oversættelse hertil også eller kan I hjælpe mig med link til det
Nej det kan du ikke. Der er en dansk fil i /wp-e-commerce/wpsc-languages som heder wpsc-da_DK.po Den er ikke oversat helt. Det kan du gøre med poedit
Samtidig vil jeg høre om der er nogen der evt. kan fortælle mig hvordan jeg får ændret det e-Commerce om til det firmannavn som min hjemmeside skal høre til?
Det er em billedfil. Den ligger i
/ecommerce/wp-content/themes/eCommerce_child/images/logo.pngLav en ny og opload den til pågældende mappe
1000 tak Carl.
Nu har jeg fundet ud af hvad Poedit er for noget, vidste det ikke da du skrev det nemlig SMIL - og har downloadet den - men skal den ligge et bestemt sted i ecommerce?
Jeg har forsøgt af finde den stig du har givet mig både til wpsc-da_DK.po og til billedfil - jeg kan ikke finde wpsc-da_DK.po men jeg er så i tvivl om det er den rigtige jeg har fundet til billedfilen.
Jeg har ikke fundet billedfilen på samme stig som du har givet mig nemlig, jeg har fundet den ved at gå i hovedmappen ecommerce og her vælger jeg igen ecommerce/images/logo (der står ikke logo.png men det er PNG)
Vedr. wpsc-da_DK.po når jeg først finder den, så vil jeg da også gerne vide hvordan jeg får den over i poedit.
Jeg kom lige i tanke om at jeg også kan finde billedfilen her
framework.zip\framework\images\logo
bare til orientering -
Nu har jeg fundet ud af hvad Poedit er for noget, vidste det ikke da du skrev det nemlig SMIL - og har downloadet den - men skal den ligge et bestemt sted i ecommerce?
Som jeg skrev før, så ligger den i /wp-e-commerce/wpsc-languagesVedr. wpsc-da_DK.po når jeg først finder den, så vil jeg da også gerne vide hvordan jeg får den over i poedit.
Her er en vejledning om poedit Oversæt med poedit Gå ned til hvor der står Open a *.po file
Jeg beklager meget at jeg ikke læste det rigtigt første Carl - men så har jeg en udfordring - for der er ikke noget der hedder således i de to temaer jeg har downloadet - for jeg formoder at det er der jeg skal finde /wp-e-commerce/wpsc-languages
Undskyld at jeg ikke er helt med - og vedr. billedfilen - hvilken zip fil skal jeg gå ned i af de 2 jeg har downloadet for at ændre det logo - nu hvor jeg kan finde det 2 steder?
smil smil
BalchSkrevet 11 years siden # -
Dette plugin her er er guf, du oversætter direkte i Wordpress og kan opdatere og se ændringerne med det samme :)
Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.