jeg søger en wordprees ClassiPress ekspert til min side http://www.stripdanmark.dk
det er en del anderledes end normalt wordpresss så god ideen har arbejde med dette her tema før der er næsten mere end noget andet tema installeret flere ting på forhånd
indstilling hvad sker vis jeg sætter standard indstilling ?
hvor skal klikkes i kontrol panel så får den autor uden på forsiden så jeg kan sætte hele siden igennem der suport nummer ,jeg kan se det kan sættes sådan på demo i ClassiPress
der kan også tilføjes forskellige links i siden under profiler hvordan gøres det , det kan se i demo kan lade sig gøre
kan se i der medfølger kan sætte betaling for profiler hvordan lige gøres det , det kan jeg se medfølger i dette cms
der kan også sættes facebook fans vises hvordan gøres det ?
jeg er ikke lige en ørn til dette cms system det er godt nok et stort kontrolpanel der medfølger
jeg ved vis sætter en til der ikke før arbejdet med lige netop dette CMS system i wordpress skal der bruges meget tid at forstå det og det er svært at undgå der vil for komme fejl og tid er penge så vis ikke kender det , koster det ekstra tid at lave det korrekt fejl frit