Jeg skal for første gang lave lidt oversættelser i den nye woocommerce. Kan jeg gøre det direkte i udseende-> editor?
Oversætte direkte i udseende/editor
(10 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Har du set denne: http://wp-danmark.dk/forum/topic/sa-fik-jeg-oversat-hele-woocommerce-203-til-dansk
Skrevet 13 years siden # -
Jep, men jeg skal have oversat enkelte ord til svensk i en dansk installation.. Derfor tænker jeg på om jeg kan gøre det i udseende->editor ?
Din side fungerer ikke Carl. Jeg skal ikke have ændret i min back end da den skal være dansk. Kun enkelt ord i min front end da den skal være svensk....
Jeg får HTTP response code 503 når jeg vil tilgå din side.
Jeg får HTTP response code 503 når jeg vil tilgå din side.
Det forstår jeg ikke? Her går den fint igennem. Har du selv sat din dns op? Hvis du har og prøver at tilgå siden FRA EN UDENLASK SERVER, SÅ ER DER LIKKET AF.Skrevet 13 years siden # -
Jeg bor i sverige, så det er en udenlandsk server.
Hvad vil der ske hvis jeg retter i udseende-> editor.? Er det overhovedet muligt?
@rune
Hvad vil der ske hvis jeg retter i udseende-> editor.? Er det overhovedet muligt?
Det er kun dit template du kan komme til at rette i på denne måde, ikke selve WooCommerce.Men de 2 næste timer har jeg åbet for sverige, så du kan hente filerne, efter kl. 21.00 lukker jeg igen.
Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question